Note fondée sur 641 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
Pas plus que 3 *
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
Good choice and price value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Très décevant !!!!

Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
Points négatif: Etat général médiocre, nécessite un sérieux rafraichissement. Petit déjeuner lamentable.Rapport qualité prix, bien trop cher ! Point positif: Le checking, accueil très sympa malgré notre arrivée tardive (23h30).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par AGM, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous nous excusons sincèrement et nous en parlerons avec notre société de gestion. Nous espérons vous revoir bientôt.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2018 par Brandy-fdm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We sincerely apologize for not meeting your expectations. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Found a bug on the bed as soon as we sat our bag down. Told the manager about it and the only offer he had was he'll move us to another room. He had the audacity to try to convinced us it's not a bed bug. Whether it is or not it was a bed bug was none of my concern at that point. Did not stay. Walked out and dealt with it with my credit card. Good luck for anybody that actually stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize for your inconvenience. Upon investigate we understand you tried cancelling the reservation which was non-cancellable. The room had been inspected prior to your arrival and no issues found. The bug you showed was a beetle not a bed bug to which our staff tried to locate after your departure. Hotel did try to work with you by offering another room to which you refused still trying to cancel the reservation. Hotel offered one night back to which you refused. Hotel made every effort to work with you. We apologize if you feel that is not the case. We do look forward to seeing you again and hope you continue to use Choice Hotels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Ideal for our layover
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The property was just like any other quickly, cheaply built building. When we got to our room it had a musty smell and the carpet was damp. I'm thinking that the window seal leaks. The tail end of Tropical Storm Debby had been passing through, so I figured rain had been coming in from the window getting the carpet wet. Over all it was like any other Sleep lnn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We sincerely apologize for the smell and condition of the room and will investigate this to get it corrected immediately. We look forward to seeing you again soon.