Note fondée sur 447 évaluations de clients

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3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Guest service manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your review. We are delighted to hear that you enjoyed our facility and we met your service expectations. We hope to provide you service once again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé pour un passage éclair

Publié le 2 nov. 2018 sur Hotels
Motel banal sans charme particulier bon rapport qualité prix Petit déjeuner continental pas très original Le chauffage de notre chambre vieillot qui faisait beaucoup de bruit nous avons été obligés de l arrêter la nuit Chambre très grande avec réfrigérateur et micro ondes Une seule chaise dans la chambre pour deux personnes c est léger Une grande baie vitrée mais obligés de laisser le rideau de nuit fermé car de dehors on voit tout dans la chambre Pas de porte entre le lavabo et la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2018 par Lisa, Gestion de l’hôtel
We are delighted to hear you enjoyed your stay. Thank you for your review and recommendation. We look forward to seeing you again soon. Best Regards, Lisa S Guest Services Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Started out with doing the precheck before we got there..still had to go through everything. Pointless. Was told room would be ready in 15 minutes and they would call. Never did. Had to he Hercules to open the bathroom door. I had to bring the towels to the front desk to get ones that didn't have black stains or makeup (I don't wear makeup). Had to slam the door to make sure it closed. And finally the shower, you either had cold water and quiet or hot water and a screeching noise. Pick one. We wanted something cheap just to sleep in and we should have spent the extra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Your concerns for the room have been pasted to maintenance. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur de Monmoth Junction

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Ok for short stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your review and look forward to your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We look forward to your next stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Whike the property is clean, and the staff is great, the duvets and shèets are old and have holes in them. Found ants in my room.. breakfast was awful, not good choices at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your review. We hope to see you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

No estuvo cómodo ni nos sentimos seguras

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Las ventanas no cerraban, los colchones sucios y no confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear carolina,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please know that we take cleanliness and comfort very seriously. Our team is addressing the issue with the windows and mattresses to ensure it does not happen again. We value your input as it helps us improve, and we hope you will give us another opportunity to provide a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us a 10 out of 10 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await to welcome you. It is our privilege to serve guests like you. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your fantastic review. We look forward to seeing you again in the future.