Note fondée sur 910 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Staff was extremely helpful, cheerful and eager to assist. But they couldn't overcome the global state of decay of this unit. The lobby may be the only clean and "appealing" place throughout these premises, as if the hotel is still stuck in the dirty eighties. Extremely ppor food service, old single windows although hotel overlooking motorway, globally speaking not very clean and smelly...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Madison-OPS Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words of our staff.
par un voyageur
Dommage qu'il y est de la mauvaise volonté
Publié le 6 avr. 2017 sur HotelsMalheureusement nous avons eu un soucie de lit bébé non disponible mais surtout rien n'a été proposé pour faire un lit précaire. Ma fille a 4 ans j'ai finit pas trouver une solution moi même avec 2 coussins. C'est plutôt la mauvaise volonté que le manque de lit que je reproche.
Il y a de tout évidence des soucis dans le système de réservation de hôtels.com sur le nombre de personnes lorsqu'il y a des enfants mais dans la plupart des hôtels on nous à proposé une solution rapidement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2017 par Rebecca Gabriel GM, Gestion de l’hôtel
We apologize that the hotel was not able to accommodate your family with a rollaway. They are unfortunately on a first come first serve basis and we understand how hard it may have been for your family. Please understand that we did not want to affect your stay in this way, and again we apologize. Thank you for being our guest and we appreciate your comments.
par un voyageur
Décevant
Publié le 29 mai 2016 sur HotelsJe ne comprends pas les autres commentaires. Tout les chambre qui donne sur le Marriott ont droit au concert de la clim centrale qui fait un bruit de fond constent. La chambre aurait besoin d'une bonne renovation. Pour le reste ca va, mais pour le prix je me serais attendu a mieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2016 par Rebecca Gabriel GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We completed a full rooms renovation November 2015. I hope your review was for the Courtyard West Palm Beach Airport.
par un voyageur
Transit
Publié le 11 mars 2016 sur HotelsArrivée à 18h00 et départ le lendemain A 5h00 am A l'aéroport de West Palm Beach
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2016 par Rebecca Gabriel GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 out of 5 rating! we look forward to seeing you again in West Palm Beach!
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Crystal W., Gestion de l’hôtel
Victoria, Thank you for the amazing rating! We’re so glad to know you had a great stay. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
It was clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Crystal W., Gestion de l’hôtel
Eudys,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the room clean. Cleanliness is a top priority for us, and we appreciate your recognition. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur de SpringfieldGarden
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Crystal W., Gestion de l’hôtel
Dwaine,Thank you for your 3/5 rating. We appreciate your feedback and would love to know how we can improve your experience in the future. If you have any specific concerns or suggestions, please feel free to share. We hope to have the opportunity to welcome you back!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Crystal W. , Gestion de l’hôtel
Lacole, Thank you for the fantastic rating! We’re delighted you had a wonderful stay. We look forward to serving you again in the future!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Crystal W. , Gestion de l’hôtel
Danielle,Thank you so much for the perfect score! We're thrilled to hear you had a great experience with us. We hope to welcome you back soon!