Note fondée sur 1 025 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Très satisfaite des services Cependant,malgré que j'ai tout payé lors de la réservation , ils ont retenu 65$Us sur le dépôt,soit disant pour les taxes.
Impossible de régler la situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Erin, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that you were very satisfied with our services during your stay. However, we sincerely apologize for any confusion regarding the discrepancy with the deposit.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience as we work to address your concerns. We hope to welcome you back on your next visit.
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Hôtel pas du tout insonorisé. Lavabo bloqué. Installations très de base. Personnel super gentil. Vue sur le container à poubelles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Darlene A., Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear about the noise disturbance and maintenance issues you encountered during your stay. Please know that we take your comments seriously and will address them promptly to ensure a better experience for our future guests. On a brighter note, we're delighted to hear that you found our staff to be super nice! We aim to provide excellent service, and we're thrilled that our team made a positive impression on you. Regarding the view, we apologize for any disappointment caused and will do our best to improve this aspect in the future. We hope you'll consider giving us another chance to exceed your expectations on your next visit. Thank you for choosing to stay with us.
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Le service de navette pour l’aéroport fonctionne seulement à partir de 10h30 am et fini en début d’après-midi. Ce qui n’était pas précisé sur la page de l’hôtel.
Et mon vol était à 10h du matin. J’ai dû prendre un Uber pour me rendre à l’aéroport. Or j’ai précisément choisi cet hôtel pour sa proximité avec l’aéroport et son service de navette à l’aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Darlene A., Gestion de l’hôtel
I appreciate you bringing this to our attention, and I sincerely apologize for any inconvenience you experienced with our airport shuttle service. We understand the importance of reliable transportation, especially when it comes to catching a flight.I apologize if the operating hours of our shuttle service were not clearly communicated on our hotel page. We strive to provide accurate and helpful information to our guests, and it seems we may have fallen short in this instance.Your feedback is invaluable to us, and we will review and update our online information to ensure that future guests are well-informed about the shuttle service hours. Additionally, we will investigate why there was a discrepancy between the information provided and the actual service hours during your stay.I understand that you had to arrange alternative transportation to the airport, and I regret any inconvenience this may have caused. Please know that we take your comments seriously, and we are committed to making improvements based on your feedback.Thank you for your understanding.
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Erin, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Expedia
Near of family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Erin, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a positive review about your recent stay at La Quinta Inn & Suites by Wyndham West Palm Beach - Florida Airport by Wyndham West Palm Beach - Florida Airport. We are thrilled to hear that you had a pleasant experience and that our front desk staff were helpful and accommodating throughout your stay.
par un voyageur
Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2023 par Darlene A., Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2023 par Darlene A., Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest.
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Daniel - GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and review. Hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2022 sur Expedia
Très bon établissement, seul bémol, une salle de petit déjeuner un peu petite pour la capacité de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Daniel - GM , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre récent séjour et votre avis. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024
Out of the way and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Orter, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a positive review! Hope to see you soon!