Note fondée sur 106 évaluations de clients

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3,2 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Everything is so convenient I really enjoy being there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Malissa, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
infested with roaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christian, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations.We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience.Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
It nice and quiet no problem the front desk easy to talk you on and out with no problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mailssa,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Everything is good morning complain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mailssa, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The worst
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Luis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Have no complaints the office and the staff or very nice and polite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mailssa,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
1 sur 5
par un voyageur

And it’s a lot of maintenance

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Well, they put me in a room that does not have no towels. The bathroom does not have a door. The beds were so uncomfortable. The air conditioner wasn’t even cooling and the room smell like straight up animal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alexander,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur de Boynton beach

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2024 sur Expedia