Note fondée sur 342 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel accueil froid..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
5 sur 5
par un voyageur de vero beach

Publié le 17 sept. 2024
I was so shocked how clean this was! Expecting a little run down because it was so inexpensive but it was absolutely perfect! My hubby was arguing to get a more expensive hotel, then he saw this…he was impressed. Definitely will stay again when in the area. Staff was friendly and parking was easy.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Appreciate the great staff, the cleanliness by housekeeping, and the washer and dryers. Would be nice if there could be some complimentary small breakfast items, juice and/or cereal for hotel residents in the morning and coin change when needed for the washer/dryer at the front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The beds are just way too shaky they made a lot of noise just sitting on them I was scared to do anything on them because I didn’t want to break it. And the room had a horrible smell and it just wouldn’t go away unless it was extra cold in the room or until we went and got candles and spray.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.