Note fondée sur 922 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

terrible hotel

Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
The hotel is old and dirty, the floors are stick, the breakfast was horrible with very limited choice and the room was stinking. I spent 3 nights over there and during my stay my room was not cleaned up a single time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Expedia
Calme, propre. Déplu: fond de la toilette noir, faut avoir les bras longs pour atteindre le rouleau de papier de toilette. Piscine non accessible: Rien n’était indiqué à cet effet lors de la réservation… avec cette chaleur, aurait été apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par General Manager, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Par rapport aux années passées, déjeuner moins copieux, air climatisé brisé, pas de séchoir, beaucoup moins propre qu’avant. Décevant en général.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par General Mgr, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2022 sur Expedia
it is ok but it should have a safe in the beedroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2022 par General Mgr, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Hôtel agréable situé dans un environnement calme.
4 sur 5
par un voyageur

Un hôtel pour faire une halte

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Une halte sur la route dans un hôtel confortable. Personnel sympathique et bonne literie.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2019 sur Expedia
Very nice. It would be handy to have a safe in the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
It was good. Fine. Reliable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lynn,Thank you for your 5/5 rating! We're glad to hear that your stay was good, reliable, and met your expectations. We hope to welcome you back again soon!Sincerely, Manoj Pandya General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
I got bed bug bites from my stay here!! On top of that I had to ask for house keeping twice before it was done and got blankets with 10 inch cuts in them. The replacement blankets had tons of stains. I tried calling 3 days in a row to get a refund and management has yet to get back to me!! Never staying here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Amanda,We apologize for the experience you described during your stay. Please know that we regularly conduct pest control to maintain a safe environment, and we take such reports seriously. Your concerns about housekeeping and the condition of the blankets will be addressed with our team. We appreciate your feedback and hope to provide a better experience in the future.Sincerely, Manoj Pandya General Manager