Note fondée sur 879 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

terrible hotel

Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
The hotel is old and dirty, the floors are stick, the breakfast was horrible with very limited choice and the room was stinking. I spent 3 nights over there and during my stay my room was not cleaned up a single time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Expedia
Calme, propre. Déplu: fond de la toilette noir, faut avoir les bras longs pour atteindre le rouleau de papier de toilette. Piscine non accessible: Rien n’était indiqué à cet effet lors de la réservation… avec cette chaleur, aurait été apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par General Manager, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Par rapport aux années passées, déjeuner moins copieux, air climatisé brisé, pas de séchoir, beaucoup moins propre qu’avant. Décevant en général.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par General Mgr, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2022 sur Expedia
it is ok but it should have a safe in the beedroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2022 par General Mgr, Comfort Suites West Warwick, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Hôtel agréable situé dans un environnement calme.
4 sur 5
par un voyageur

Un hôtel pour faire une halte

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Une halte sur la route dans un hôtel confortable. Personnel sympathique et bonne literie.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2019 sur Expedia
Very nice. It would be handy to have a safe in the room.
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Hôtel très bien avec piscine intérieure, chambre spacieuse avec équipement pour personnes handicapées. Bon lit, petit déjeuner copieux. Endroit calme avec parking gratuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback. Please stay with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5-star review on your next stay.Sincerely, Manoj Pandya General Manager