Note fondée sur 558 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Christine

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2015 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Terrible hotel for a chain. Not hot water that the staff knew about and did nothing about. Moldy smell in room. Hair in sink. Toilet didn’t flush.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Friendly, helpful staff. Nice, spacious room.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast egg was very dry, very limited Breakfast, front desk staff needs to be professional and pleasant
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Nice
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Carpet was old, needs to replace.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Old hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The bathtub had a disgusting stain on the bottom. The room cleanliness was fair. Instead of placing a hold on my credit card, for incidentals, they actually charged my debit card $325 as a hold and instead of having the hold pending, they deducted the funds directly from my checking account. I have been calling them daily for a refund, they have yet to refund me a week later.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels