Note fondée sur 226 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Valence
Publié le 1 oct. 2018 sur Expedia
Nous avons été obligés de partir avant la fin de notre séjour car la chambre et le lit étaient infestés de punaises de lit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par laura, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Patricia. We take all maintenance and comfort issues seriously and attend to necessary adjustments immediately. We hope you ultimately had a wonderful trip to the area.
par un voyageur
Publié le 23 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par laura, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate you taking time to give us a review!
par un voyageur
Ranch(plus en activité) mais déco réussie !
Publié le 28 juill. 2018 sur HotelsBar n ranch est un hôtel et non ranch toujours en activité avec derrière l’hôtel un camp under canvas lui appartenant.
La déco est locale et très réussie
Les chambres sont avec cheminée mais l’agencement n’est pas optimisé
par un voyageur
Très déçus
Publié le 17 juill. 2017 sur ExpediaPersonnel accueillant
Chambre petite pour 3 avec valises et pas très propre (insectes morts par terre, poussière et toiles d'araignées) bonne literie mais lit trop haut : je mesure 1,67 et n'arrivais pas à monter dessus. Pas de savon, gel douche ou autres. Wifi très capricieux.
Surtout, pas de rideaux occultants, De simples petits stores blancs. En même temps, si on souhaite se lever à 5h pas besoin de réveil !
Bref pour le prix ( 280 euros La nuit ) cela ne le vaut pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2017 par Wendy Hunsaker ~ AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay.
I am sorry to hear that your room was not all that you had expected, but glad to hear that you enjoyed your bed and the cleanliness. I apologize that there were no toiletries in your room, that was not intended. The light in the room has not generally been a problem, as most guests are up early to go see the park. Your review has brought this to our attention, and we will be looking into adding black out curtains for our guests who wish to sleep in and relax.
par un voyageur
West Yellowstone gem
Publié le 20 sept. 2024 sur HotelsAmazing stay ! Coming from Yellowstone it was perfect. Really felt like being in the west. Hospitality was awesome! Room was decent. Clean for sure- bathroom could have been better but did not make us regret our choice to stay here.
Thank you
par un voyageur
Beautiful place to stay!
Publié le 1 sept. 2024 sur HotelsWhat a wonderful spot! Beautiful views, we had a room that opened to a balcony. Kind, helpful staff that welcomed us and made us feel at home. They even have fire pits lit at night and smores. Beds were comfortable and it was quiet and remote. We will be back!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The perfect place to stay in Yellowstone!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Austin Walker - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jeani,We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope your experience in the park was just as perfect! We are looking forward to the possibility of hosting you the next time you are in the area and providing another memorable experience!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The restaurant menus was too upscale for me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Austin Walker - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James,We appreciate your feedback in regard to our restaurant and menu. We will be sure to share this feedback with our restaurant team!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The check in was amazing, she gave us a tour and told us all about the property and the amenities offered. Such a nice place to stay. The on site restaurant was a perfect way to end our day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Austin Walker - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello April,We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We are so glad that you enjoyed our restaurant and that the check in process and tour was a highlight! We are looking for to hopefully hosting you again in the future and providing another meaningful experience!
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Austin Walker - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sarah,We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us here at the Bar N. We are looking forward to the possibility of hosting you again in the future and providing another memorable experience!