Note fondée sur 776 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Garrett, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying here at the Madison.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Un bel hôtel historique tout en bois et chargé d’histoires
Une salle commune et des équipements pour manger, frigo et micro-ondes
Une chambre far-west
Tout est très bien (isolation intérieure assez mauvaise pour le bruit des voisins)
On recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Garrett, Gestion de l’hôtel
Actually in the Hotel it is a Historic Place, it was not built with any insulation at all. We coach all of our guest to quietly give us a call if there is a noise problem from a inconsiderate guest. We would have gladly came and resolved the issue. We hope to see you again here in Yellowstone.
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par McKelle, Gestion de l’hôtel
We are sorry we only earned 6 out of 10 points on your rating. Wish we knew where or what we had done or not done to score a 6. Hoping you enjoyed your visit in Yellowstone during your time with us.
par un voyageur
Notre madeleine de Proust
Publié le 3 juill. 2023 sur HotelsDe retour après 10 ans... Personnel très sympathique, hôtel historique mais entretenu. Seuls petits bémols : faible insonorisation donc si les voisins sont bruyants :(
Et pas de daily service, donc les serviettes ne sont pas changées et le lit pas fait si vous restez plusieurs jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Garrett, Gestion de l’hôtel
All of these features are mentioned in our descriptions of the Historic hotel, its to bad that people can not be respectful to others as far as the noise.We also state in our policies that we do not do daily services, and at the desk we remind you that if you need something to schedule it with the front desk. if you want you bed made everyday you will need to bring you mother next time she will enjoy Yellowstone too.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2023 par Garrett, Gestion de l’hôtel
Thanks, the staff is incredible this year along with our guests. Thanks for coming to Yellowstone and staying at our Hotel.
par un voyageur
Publié le 9 juin 2022 sur Expedia
Super accueil
Mais hôtel très vétuste et dégradé .
Clim très bruyante qui sert de chauffage , donc soit vous mourez de froid soit vous pouvez pas dormir à cause du bruit …
Pas de nettoyage des chambres si vous restez plus d’un jour , donc pas de serviettes changées ni de papier toilette , c’est honteux .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Garrett, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you were disappointed, the service that you expect from us is exactly what we stated in our policy when you booked your room. For environmental conservation reasons we do not change and launder towels daily, that consume resources unnecessarily. I'm sure you were clean when you dried your body off after bathing and you could hang your towel to dry like you do at home, three days is not deplorable, we also invited you to notify the front desk if you needed anything, no requests were made. It is proof that you said these kind words, that you lived through the noise of the HVAC unit, they do produce noise because they are old, and air is circulated by a fan. With the absence of other noises like in a big city it is noticeable. We are glad you did not die as you stated.
par un voyageur
Really strange hotel place
Publié le 7 sept. 2019 sur HotelsFirst our card was charged before our check-in. The towers and bed linen are new and clean but there were a lot of hair in the shower. The room is really small, No TV, No Fridge, No food allowed, No breakfast . We were waked up in the night by a big discussion betweem unhappy guests and the hotel responsable. Too expensive for the No service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2019 par Samantha-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Our cancellation policy is 72 hours in advance. We charge all credit cards the morning of your check in. This speeds up the check in process for you and assures us the room is guaranteed. It also gives us time to let you know if the credit card has been declined so you can make other payment arrangements. Obviously you stayed in the Historic Hotel portion of our property. It is Historic, thus no TV, mini fridge, or microwave in the room, but just as our room descriptions states, all of those things are available in the lobbies. We have 24 hour coffee, tea, and hot chocolate. We gave you a $10.00 coupon each for the restaurant next door to use for breakfast. And nowhere does it say no food allowed in your rooms. We are competitively priced for our area, but you knew that, and it is why you booked with us. I am sorry about the hair in the shower and I will speak with the housekeeping staff about it. I hope the rest of your vacation was as you expected. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 29 août 2019 sur Expedia
Mon expérience avec le Madison Hotel est clairement décevante. En effet l’hôtel n'a pas honoré ma réservation suite à une erreur d'enregistrement de leur coté. La propriétaire a néanmoins prélevé le montant prévu et nous a relogé dans un autre hôtel le Pioneer Hotel, plus en retrait dans la ville et à mon sens offrant des prestations bien moindre que le Madison hotel. Le pioneer hotel est un motel basique, plus en retrait et très vieillissant.Quand j'ai indiqué qu'il ne me semblait pas correct de me prélever le montant d'une nuit au Madison, il m'a été répondu qu'il s'agissait de prestations équivalentes et que le Madison était tout à fait équivalent au Pioneer Hotel. Si c'est réellement le cas, je vous déconseille vivement le Madison car c'est de loin le plus mauvais rapport qualité prix de nos 8 semaines de roadtrip. Je peux accepter l'erreur faite dans ma réservation, mais pas la mauvaise foi qui a suivi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par Samantha-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
The Owner has addressed this with you several times in person and via email. You have posted your grievances on all the review sites you can. I am sorry your experience was not what you expected. It seems there is nothing we are going to be able to do to make you happy.
par un voyageur
Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par Garrett, Gestion de l’hôtel
Thanks, We wished we could rate a 10, however it is difficult to meet the expectations of our full population mix. We hope that your enjoyed your visit to Yellowstone.
par un voyageur
Western experience
Publié le 7 août 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2019 par Samantha-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.