Note fondée sur 710 évaluations de clients

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3,1 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
La pire experiênce d'hotel à Boston, la chambre était sale, les instalations précaires. On a dû changer d'hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Felipe,Thank you for sharing your feedback with us. We’re very sorry that your stay was unsatisfactory and that the cleanliness and facilities did not meet your expectations. We understand how frustrating this must have been and regret any inconvenience caused. Your feedback will be shared with our team to ensure our rooms are thoroughly cleaned and meet the high standards our guests deserve. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Nous avons eu un accueil chaleureux. Le service à la cliente, elle était disponible. Toutefois, les chambres mériteraient d’avoir un peu plus d’amour et aurait besoin de beaucoup de rénovation .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Robin, We are glad you chose to stay with us. It is nice to know you were pleased with our warm reception and appreciated the friendly staff. We appreciate your observations, both the positive recognition and the comments concerning opportunities for improvement. We are committed to keeping our accommodations clean and well-maintained as we make notes for the future. Until those plans are approved, our goal is to deliver the best service of any hotel in the area, and we hope you'll return to stay with us again! Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Très belle surprise pour nous, hôtesse d’accueil hyper sympathique et agréable, chambre propre et bien équipée. Nous avons passé un très bon séjour chez vous. Les 2 hôtesses étaient super disponibles.
4 sur 5
par un voyageur de GATINEAU

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Dog barking inside, no dishes in the appartment, need to go to the front desk to get it. Draws in the bathroom falling apart. Bathroom sink plugged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marie, Thank you for choosing us and sharing your comments. It is very understandable how these events detracted from a relaxing and seamless visit. Our goal is to create an exceptional, memorable stay for each guest, so we apologize that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Our front desk team is always there to assist you with anything; never hesitate to speak to them. We hope to have another occasion to host you and provide you with the seamless stay you deserve!Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2021 sur Expedia
Manque d’entretien complet, plancher de la chambre salle, poignée de porte brisée, manque de couverture, comparable à motel miteux sur le bord d’une route abandonnée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2021 par Hotel Management  , Gestion de l’hôtel
Cedrick, thank you for the comments. We are sorry to hear you were inconvenienced by maintenance issues in your suite. Our maintenance team takes great pride in ensuring everything is working properly in each suite.  We have shared your review with them to be sure the issues are resolved. Again, we apologize for any inconvenience and we look forward to having you back with us in the future.  Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 14 juill. 2019 sur Hotels
Arrivés tard de l'aéroport. L'hôtel nous a surclassés car ils n'avaient plus le type de chambre que nous avions réservée. Mais le canapé convertible pour les enfants n'était pas prêt, il n'y avait ni oreiller, ni draps ... Nous avons dû appeler la réception et attendre. Comme personne ne venait, j'ai dû descendre réclamer les draps ..., puis attendre qu'on nous donne les oreillers et couverture car l'employé ne les trouvait pas. Le matelas du canapé convertible était en très mauvais état, les ressorts étaient très usés. Il n'y avait quasiment rien au petit déjeuner (que du café) et quelques barres de céréales. Ceci ne correspond en rien à un buffet. Pour finir, il était annoncé qu'il y avait une piscine. C'est totalement faux, la piscine a été rebouchée et le descriptif donné par Hotels.com n'est donc pas à jour. Mauvais rapport qualité/ prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
We apologize that you experienced so many difficulties while you were here. It is disappointing to know we couldn't deliver you a perfect stay. Your comments are important to us, so they have been discussed with the concerned individuals' in an effort to improve our service and facilities moving forward. Please give us a chance to redeem ourselves on a future date. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par linda

Publié le 24 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Linda, thank you for staying at Extended Stay America. We are glad to know you had an enjoyable stay and that you were satisfied with all that we have to offer. It was a pleasure having you here, and we look forward to welcoming you back when in the area. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par Marie-Claude

Publié le 29 oct. 2017 sur Hotels
La propreté de ma chambre laissait à désiré. Lors de la réservation en ligne, il était spécifié petit-déjeuner inclu. En fait, il y avait uniquement des muffins, barre tendres et café.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Marie, thank you for your review, and it's nice to know you enjoyed your overall stay with us. However, we are sorry the breakfast offerings were not to your liking. We will make note of your feedback as we plan any changes to our breakfast offerings. We're pleased you chose our hotel for your visit to our area, and we hope you will stay with us again soon. Safe travels. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2016 sur Hotels
Très mauvais déjeuner