Note fondée sur 550 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Pas très propre. Pas de séchoir dans la chambre. Aucun ouvre bouteille dans l hôtel. Déjeuner café gruau barre tendre et muffins commerciaux. Décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Nancy, Thank you for choosing us and sharing your remarks. Our team strives to ensure each guest has a pleasant stay, so we apologize for not delivering. Thank you for pointing this out, as it will help us improve. Your remarks are shared with our housekeeping team to rework the missed area. Our front desk team has the answer to all your problems during your time with us. Also, we will pass your breakfast comments to the person looking into the matter for future reference. Once again, we hope you will give us another chance to show you the outstanding service we typically provide.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2022 sur Expedia
Dans l'annonce, il était indiqué que le déjeuner était inclus. Cependant, les déjeuner n'étaient pas disponible durant mon séjour. J'avais choisis cet hôtel spécialement parce que les déjeuner étaient inclus. J'ai dû débourser en moyenne $300/jour pour les déjeuner dans un restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jean, thank you for being a guest in our hotel and sharing your review. Please accept our apologies for not meeting your expectation during your stay. We provide complimentary grab-and-go breakfast between 6 a.m. and 9:30 a.m., so we apologize for your experience. We will look into the matter to see where we went wrong and avoid future inconveniences. We hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
C’était bien
Il y avait des déchets sous le lit (il n’avait pas passé l’aspirateur sous le lit depuis un moment)
C’était indiqué déjeuner inclus et aucun des 3 matins on a pu déjeuner (il n’y avait que du café)
A 35-40 minutes du centre ville de Boston
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Vicky, thank you for choosing us. We were disappointed to read about the issues you encountered, and we sincerely apologize for not meeting your expectations. We have noted your concerns as we continuously strive to improve our services and want our guests to start their day off right. Thanks again for your feedback; it was a pleasure hosting your visit.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Nous avions réservé pour deux lits et en avons seulement un dans la chambre avec un divan lit en plus en rentrant il y avait des insectes parterre qui se sont sauvés en dessous du réfrigérateur alors on est pas rester pour la nuit on a voulu changer d’hôtel immédiatement. Le service de hôtels.com a été presque inutile nous avons trouvé un autre hôtel par nous-mêmes après une heure en attente avec le service de relocalisation c’était complètement ridicule
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for your unpleasant experience during your visit. As the cleanliness of our hotel is a key priority, we are very sorry your room fell short of your expectations. We have checklists in place to inspect every suite after it has been serviced. We will revisit our deep cleaning program so that we can provide a much better experience in the future. We hope you will consider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust.
Sincerely,
Hotel Management
par Michel de Montréal, QC
Par où commencer....vraiment pas terrible!
Publié le 14 oct. 2015 sur HotelsPas facile à trouver, immeuble en construction juste à côté, personne à la réception à notre arrivée, chambre très ordinaire, robinet qui a coulé toute la nuit, savon pas remplacé dans la douche, odeur de cuisson...et déjeuner gratuit qui comprenait des barres tendres, pommes et café. Nous n'allons pas retourner à cet hôtel.
par un voyageur
Bkt
Publié le 9 oct. 2012 sur HotelsSurprise la chambre n'a pas été nettoyer donc vous imaginez votre réaction !!!!!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
The smell is so bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Taebeom,Thank you for sharing your feedback. We prioritize maintaining high standards of cleanliness and ensuring a fresh environment for our guests. Your concerns about the unpleasant odors are taken seriously, and we appreciate you bringing this to our attention. If these issues had been reported to our front desk team, they would have been more than happy to assist you promptly. Your insights are important to us, and we look forward to the opportunity to improve your experience in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
When we first arrived we saw 2 cockroaches in our room. I hate insects but even if I didnt, nobody likes to see that during their stay. Luckily we didnt see any after. Inside hotel looked old and had odd smell. Otherwise no issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marcy, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the unsettling experience you had with insects in your room. While we're glad you didn’t encounter more issues during your stay, we understand how important a clean and comfortable environment is. Please know that we take pest control seriously and will address this immediately with our team. We are also reviewing the smell and overall condition of the hotel to improve our guest experience. We look forward to welcoming you back.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia