Note fondée sur 1 002 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Pavel,Thank you for your review following your stay at Red Roof Inn PLUS+ Long Island - Garden City. It was regretful to have discovered that you weren’t thoroughly impressed with us during your recent stay. You indicated that your stay was horrible, which was saddening to read. Guest feedback, like yours, aids Red Roof in improving our guest experience, so thank you for sharing with us. It would be our pleasure to provide better accommodations at any of our brand locations in the future. With thanks,GabrielleRed Roof ManagementRediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Thé service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ LONG ISLAND - GARDEN CITY. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the service which hindered your stay. At Red Roof, it is intended to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. We would love to have another chance to provide you with a better experience the next time you're in town. Very truly yours,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
La sécurité est absente, des inconnus ont accès jour et nuit sans aucun contrôle. Ça fait peur et la propreté est absente. L'endroit est accessible. Il faut une bonne rénovation pour remettre cet hôtel ai standard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Roland,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
Prêt de tout mais vieillot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2022 par front desk, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2025 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear McKathy,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Nothing really
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Gregory,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Gelangela,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Need to add breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Sinatra,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!