Note fondée sur 212 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 mai 2019 sur Expedia
Le personnel est très gentil et serviable, l’emplacement de l’hôtel est au centre du village près de toute le commodité et point d’intérêt
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Was very nice room very clean with excellent shower, breakfast was wonderful but big
par un voyageur
Relaxing break
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsWe enjoyed last year’s visit. But the latest visit was even better. The staff were even more friendly, both in the bar and other areas. In view of this we dined in and spent more in the bar.
par un voyageur
Got what we paid for
Publié le 22 juill. 2024 sur HotelsLovely staff, bar & restaurant nice, breakfast fab, room a bit tatty
par un voyageur
Beautiful location
Publié le 24 juin 2024 sur HotelsLovely village and beautiful building. Superb staff but building fabric needs work, rotten window frames and very dated interior
par un voyageur
Kings Arms, Westerham
Publié le 20 juin 2024 sur HotelsRoom clean, bed comfy, service good, condition of bedroom and en-suite very poor
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Dreadful hotel. Avoid.
par un voyageur
Kevin & Steve’s fishing trip
Publié le 6 juin 2024 sur HotelsReally nice stay, friendly, helpful staff. Hotel is a little tired but comfortable, clean and well appointed. Food yummy, on site parking plentiful and drinks prices reasonable. We will definitely be back.
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Building in sore need of some remedial works, extractor fan not working, bathroom ceiling coming adrift in large flakes, weirdly, no headboard on the bed?!
Food average, but breakfast.... truly the worst hollandaise ever! Thin, weirdly slimy with a nasty industrial taste. Not out of a jar, according to the waiter, but his assurance that he'd pass the comment to head office suggests it isn’t (as I'd already surmised) made on site to order.
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia