Note fondée sur 676 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Près de l'endroit où je voulais aller et de ma famille. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Freddy, Gestion de l’hôtel
je vous en prie. C'était notre plaisir de vous accueillir.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us. We hope to see you again soon!Sincerely,LisaGuest Services
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par Heidi - Front desk agent, Gestion de l’hôtel
Isabelle ,
We are glad that you were happy with your stay. We look forward to seeing you again
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Freddy, Gestion de l’hôtel
Elba We appreciate greatly your review and are very pleased that you enjoyed your stay
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
For the hotel nightly rate expected more. Stains on bedding. Bathroom light on timer. Dead bugs on carpet. Staff was nice and attentive but sub par room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Freddy, Gestion de l’hôtel
Dear CarolI deeply apologize for failing to meet your expectations your experience is not the example we wish to set . we do hope that in the future we will have a chance to show you shining example of our Hotel.SincerelyFrederick Pratt
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Friendly staff but needs updating. Bathroom was gross and room smelled of smoke.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Freddy, Gestion de l’hôtel
Kara we regret that your stay was less than stellar. We apologize for those things and we hope that in the future you allow us to give you a stellar stay at our Hotel.Frederick Pratt AGM
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Estuvo bien, el personal muy amable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that you had a great experience and found our staff very friendly. Your satisfaction is our priority, and it's wonderful to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We’re glad to hear you found some aspects of your stay satisfactory. However, we’re sorry to learn that your experience did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback and will use it to make improvements. If you have specific concerns, please feel free to reach out to us directly.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Kind and friendly staff. Out of date but clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review! We’re glad to hear that you found our staff kind and friendly, and that the cleanliness of the hotel met your expectations. We acknowledge that our facilities may be outdated and will work on improvements. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Room was clean the bed was comfortable. Great stay overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We’re thrilled to hear that you enjoyed a clean room and comfortable bed, and had a great stay overall. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another excellent experience.Sincerely, Hotel Manager