Note fondée sur 666 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Près de l'endroit où je voulais aller et de ma famille. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Freddy, Gestion de l’hôtel
je vous en prie. C'était notre plaisir de vous accueillir.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us. We hope to see you again soon!Sincerely,LisaGuest Services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par Heidi - Front desk agent, Gestion de l’hôtel
Isabelle , We are glad that you were happy with your stay. We look forward to seeing you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review! We’re pleased to hear that you had a good stay and appreciated our services. Your feedback is important to us, and we’re always looking for ways to improve. If there’s anything specific you think we could do better to achieve a perfect score, please let us know. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your 8 out of 10 review on Hotels.com. We’re glad to hear that you had a good stay with us. If you have any suggestions or specific feedback on how we can improve, please let us know. Your insights are valuable in helping us enhance our services.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Good place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our hotel a good place to stay. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service. If you have any suggestions for further improving our guest experience, please feel free to share. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Rooms were clean. They made sure there was enough food for all guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found the rooms clean and appreciated our efforts to ensure there was enough food for all guests. Your satisfaction is our priority, and we’re glad we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Host the Best
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the fantastic rating of 5 out of 5! We’re thrilled to hear that you had a great experience and found our hosting to be the best. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another excellent stay.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Bathroom wasn’t cleaned and the door was very difficult to close.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We apologize for the issues with the cleanliness of the bathroom and the door difficulty. This is not up to our standards, and we will address these concerns with our team. We appreciate your input and hope to provide a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur de Frewsburg

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Bathroom not cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roger,Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about the cleanliness issue with the bathroom. This is not up to our usual standards, and we will address this with our housekeeping team to ensure it does not happen again. We hope to have the chance to provide a better experience on your next visit.Sincerely,Hotel Manager