Note fondée sur 970 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
Tres ordinaire pas de bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé votre séjour paisible et sans bruit.Nous sommes toujours là pour vous aider à passer un séjour agréable.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt.
par un voyageur de ERMONT
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Petit déjeuner très basique !
Cabines de douche originales
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir choisi de séjourner chez nous et d'avoir pris le temps de partager vos commentaires. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos cabines de douche originales.Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que notre petit-déjeuner n'a pas répondu à vos attentes. Vos commentaires sont précieux pour nous, et nous les prendrons en compte dans nos efforts pour améliorer notre offre de petit-déjeuner afin de mieux répondre aux besoins de nos clients.Nous vous remercions pour vos commentaires et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour plus satisfaisant dans le futur.
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
GREAT STAY!
Publié le 28 sept. 2024 sur HotelsSuper nice desk clerks. Comfortable clean rooms! We would definitely stay there again!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your enthusiastic review of The Mulberry Hotel! We’re thrilled to know that you enjoyed the friendly service from our desk clerks and found your room to be clean and comfortable. Your willingness to return means so much to us! We look forward to welcoming you back on your next visit to Westlake, LA!
par un voyageur
Excelente
Publié le 24 sept. 2024 sur HotelsIt was very nice, front desk employee was very polite and respectful. The room was clean and very comfortable, very spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience at The Mulberry Hotel! We’re thrilled to hear that you found our front desk staff courteous and respectful, and that your room was both clean and spacious, providing you with a comfortable stay. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de San Antonio
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Decent place for a 1-2 night stay. Very close to attractions and casinos. Food selection in the surrounding areas are not that great.
The cleaning services do not change the sheets until the 3 night which is odd. Also, the showers could use a bit of updating. The drains are in the middle of the shower floor, and were a bit dirty. All in all, I would give this a 3.8
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your insights regarding your recent stay. We're pleased to hear that you found our location convenient to nearby attractions and casinos, making it a suitable choice for a short visit. We appreciate your observations about the housekeeping schedule and the need for updates in the shower facilities; your feedback is invaluable as we strive to enhance our guests' experiences. Thank you for your rating, and we look forward to the chance to host you again for an improved stay!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very nice hotel and great quality. All of the staff were very friendly. Will definitely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay at The Mulberry Hotel and found our staff to be friendly. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to Westlake, LA, for another wonderful experience!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Could have done better on breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re glad to hear you had a great experience at The Mulberry Hotel and appreciate your 5-star rating. We value your feedback regarding breakfast and will certainly look into ways to enhance that aspect of our service. We look forward to welcoming you back for an even better stay in the future!