Note fondée sur 228 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Hot water did not work very well
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize. Thank you for giving us a chance, we hope that your next experience will be much better. We value your opinion.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Room was not clean, no hot water. Lights in the bathroom didn’t work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize. We have addressed this issue with our maintenance team and housekeeping staff. Thank you for your feedback, we value your opinion. We hope that in the future you give us a second chance to make the stay exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Was a nice stay. Not sure why, but room was humid. AC was on and working. Room was cool and humid. Staff was pleasant, friendly, and helpful. I will stay again when in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you Sondra! We greatly appreciate the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We value your opinion and feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
The stay was nice but at the end of the stay we was getting invaded by brown recluses so we end up killing 3 in the room. You might want to get a handle on that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize; we have taken the proper precautions to handle the situation. Thank you for your opinion. We value your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Clean & comfortable. Nice staff, very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback. Thank you so much!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Nice & clean, friendly, very helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your feedback. We value your opinion. Thank you so much!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for you feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful new hotel. Loved the spa, great upgrade
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We value your opinion!