Note fondée sur 246 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We appreciate any feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Would still recommend

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Sheets had not been changed and it was quite obvious. Bathtub was dirty. I was offered to change rooms but had already gotten everything out and it was too late. She didn’t offer new linens. So I made do. Coffee maker was broken. have stayed here many times but it has really gone downhill in the past year. It seems continually understaffed. However, it is safe so that is a plus. I neglected to take pictures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvience you experienced. Thank you for your feedback. We value your opinion.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Had no shower curtain in the bathroom and was very persistent on check out knocking on our door to tell us to check out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We apologize about this issue. Thank you for your feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you. We value your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Wheel chair accessible room and especially the bathroom needs updating. The shower should be redone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We apologize for not meeting your standards. We have made our maintenance team aware. Thank you for the feedback. We appreciate your opinion.