Note fondée sur 239 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Wheel chair accessible room and especially the bathroom needs updating. The shower should be redone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We apologize for not meeting your standards. We have made our maintenance team aware. Thank you for the feedback. We appreciate your opinion.
4 sur 5
par un voyageur

Nice room

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Nice room, comfortable bed, good in room coffee. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Great. I am glad we could meet your expectations. We appreciate the feedback and value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
The room is clean. The staffs check on us often to see if we have any need. Breakfast is good, they even pack a to go for those who can’t sit long to eat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, I am happy we met your expectations. Your opinion is appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Nice jacuzzi tub.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff were helpful and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We value your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
3 sur 5
par un voyageur

Decent Stay at Wewoka Best Western

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Our room assigned initially was dirty, trash,bed made up with dirty sheets, crumbs etc in bed. We immediately asked for new room and it was much better. Staff very helpful and kind. Fitness center dirty and broken equipment. Elevator spills and dirty. Breakfast was good and nice variety.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Rebecca Tiger (General Manager), Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize, we strive to meet every expectation. We hope that in the future we get another chance to meet your expectations. We appreciate you for staying. Thank you for your feedback!