Note fondée sur 101 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bonne adresse à Weymouth

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
L'hôtel est bien situé. Bon acceuil. Notre chambre etait spacieuse et comfortable. Le petit déjeuner était très bien.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2015 sur Hotels
Hotel un peu vieillot / chambre très simple. Accueil et petit dejeuner excellent. Très bien situé sur la plage de Weymouth.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2015 par TheChannel, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback on your recent visit, we're really pleased you both enjoyed your stay with us, and that you found our central location beside all the local amenities helpful. We look forward to meeting you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
I paid for this holiday on New Years Eve to stay for two nights from Saturday 20 th April However we arrived and the Bed and Breakfast is all closed up We tried ringing the Owners and this number was unavailable please try later Tried ringing several times I emailed 3 times no reply We had to pay again and stay at another Bed and Breakfast I have not had a response from Expedia for a refund It is still taking bookings please remove this Bed and Breakfast from your website Disappointed and want my money back soon please
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Very near to the pavilion
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
From the minute we arrived to the time we left we couldn’t fault it. Excellent.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Very nice B&B , adults only is. Nice touch, no parking was a pain, but lots of car parks to uses, just need to pay for them!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels