Note fondée sur 33 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Tout c'est bien terminé

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Quand nous sommes arrivés après un grand moment d'attente que notre hôte nous reçoive on découvre que notre logement est déjà occupé. Nous avons du rester ferme pour que le problème soit résolu. Notre hôte nous a envoyé chez un autre logeur sympathique, la chambre était modeste mais confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Jackson, Gestion de l’hôtel
Sorry for your inconvenience . Due to double booking, maybe the system problem. We try our best to arrange you stay at our another BNB. We are happy that you could like to stay there. Have a good trip.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2019 par Jackson Chen, Gestion de l’hôtel
Thanks you staying with us, and hope to host you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Wotif
Quite good thanks 😊😊 OK...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Safe and friendly service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Money well spent.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Wotif
I booked to stay last night through the internet and paid for it only to be told they were full and couldn’t accept me. This was at eight in the evening and made it very difficult for me. I am awaiting a refund promised to me. I definitely wouldn’t recomendo this property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Jackson Chen, Gestion de l’hôtel
Thank you stay with us, we will do our best to serve our guests. Good trip.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
The location is ok but the bed was very uncomfortable . Blinds in the room did not keep the early morning light out . Common toilet .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par Jackson, Gestion de l’hôtel
Very few guests complain about our beds and uncomfortable sleeping, because our mattress are new and of good quality, We want to know what your reason was? We always keep our toilet neat and clean. We plan to add a cloth curtain to our blinds. thanks.
2 sur 5
par un voyageur de Wellington

Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Very bad. Picture of outside of house is misleading. Room was very small for four people (hardly any room for our bags). Property was in very bad/old condition. Furniture, including beds, was of cheap and poor quality. Shared bathrooms were in very poor condition. No one in our family even wanted to shower there. Don't think other guests showered there either. Door knobs were old and difficult to open...I could go on...owner needs to invest in some renos big time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par Jackson, Gestion de l’hôtel
We have always been committed to maintaining our BNB good conditions and environment for our guests, we have just updated our bathroom and floor 2 years ago. We always keep our bedding and sheet neat and clean. We do not agree with your comment, because your description is not consistent with the facts.We admit that there are some shortcomings, but we will try our best to improve them and better serve the guests.