Note fondée sur 259 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
Tout nous a convenu: l'espace, la tranquilité, la propreté, une cuisine complète, la piscine, la localisation, le prix raisonnable, etc. Nous aurions préféré que le stationnement soit gratuit, mais nous ne pouvons pas nous plaindre à ce sujet, car c'était convenu qu'il était payant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par ResortQuest Whistler Customer Care., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us after your recent stay. I hope that you had a wonderful time in Whistler. I appreciate your feedback, and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 5 août 2019 sur Hotels
Tres bien situé, grand, parking, spa, piscine, bon service et personnel courtois. Spécialement, le jeune concierge espagnol qui nous a donné un service digne de mention( désolé , j'ai oublié son nom) service rapide, courtois et efficace, sympathique . Il manque d'air climatisé dans le gym.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par ResortQuest Whistler Customer Care., Gestion de l’hôtel
.Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay. I hope that you had a wonderful time in Whistler. I appreciate your feedback, and hope to see you again soon
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Kathryn! We hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Schöne geräumige und gepflegte Unterkunft. Die Anlage lädt zum Verweilen ein. Sehr freundliches Personal.
Nahe der Blackcomb Gonddla, nur 2 Minuten entfernt.
Nur ein kleiner Verbesserungspunkt: Leider keine Klimaanlage. Es gibt aber Ventilatoren in der Unterkunft.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihr Feedback, Marcus. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Besuch hatten und hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Mamoru! We hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Always love staying in this location. It is away from the hustle and bustle of the main village, but close enough to walk there in a few minutes. This particular condo had nothing special to write home about. I always find it so strange that homeowners can’t supply a few Ziploc bags or aluminum foil. Pretty scarce supplies also had a lovely balcony, but there were only two small plastic chairs and no table or An extra chair, even though it sleeps 4. The pullout was extremely Uncomfortable. Otherwise, great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, Jill. We are glad the convenient location of our home worked well for your group. We are sorry our did not meet your expectations and appreciate your feedback to continue improving our service. We don't supply Ziploc bags or aluminum foil and we encourage our guests to bring any food-related and storage items they may need during their visit. Your feedback on the furniture and pullout bed has been shared with our team. We hope to have a chance to better impress you in the future.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay! We hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Amit! We hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
There was no AC and the windows would not open.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Ava. We appreciate you taking the time to share your concerns with us and apologize for missing the mark this time. Our local team has been made aware and we will focus on these points as areas to improve the experiences we provide. We hope for the opportunity to better impress you in the future!
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Olivier. We hope to host you again in the future!