Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Excellent séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Farida Samadzade, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for amazing rating.We are looking forward to welcome you back again.Warm Regards.Farida S.Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Localisation !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Oleksandra, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Claude, Thank you for the great ranking of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Oleksandra Kelm Assistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Parfaite localisation pour le ski.
Hotel bien organise pour les facilites entourant le ski ( casiers, location etc
Personnel tres courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Elisa, Gestion de l’hôtel
Chère Isabelle,merci beaucoup pour votre avis positif!Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et espérons vous accueillir bientôt à Whistler.Cordialement,Elisa
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
We booked the Pan Pacific mountainside, 2 rooms for 6 people, and Our reservation was not honored. We were obligated by Pan Pacific to transfer to the Pan Pacific village with very short notice as all our travel plans were made. Spent time with customer satisfaction and very disappointed with no resolution or compensation to our satisfaction. We received a basket of goodies to apologize from the Pan Pacific admin. Very disappointed with this experience, we usually have no issues with Expedia. They sell the gold standard as a way to have privilege? It’s not of specific value in this case.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Farida Samadzade, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,Thank you for sharing your feedback with us. As we have contacted the main guest before moving the booking, apologies for any inconvenience if it has caused you.We did upgrade one of your rooms to One Bedroom suite and have included complimentary breakfast to ensure you have comfortable stay. We remain available for any assistance and looking forward to welcome you back again.
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Super bien localisé au pied des remontées, de la navette du villlage ainsi que des bars et restos. Personnel aimable et courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Ruslan, Pan Pacific Whistler, Gestion de l’hôtel
Dear Luc,Thank you for your feedback. It's nice to see you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future!Sincerely,
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
Bel hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Ruslan, Pan Pacific Whistler, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Thank you for your great rate!Hope to see you again!Sincerely,
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Mathilde, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards,MathildeGuest Experience Manager
par un voyageur
Halte à Whistler
Publié le 5 juill. 2023 sur HotelsTrès belle nuit dans cet hôtel. Le personnel est charmant, à l'écoute. A recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Mathilde, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur Meriau,Merci pour votre agréable commentaire suite à votre séjour au sein du Pan Pacific Montainside.Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour s'est bien passée et que vous ayez trouvés notre personnel charmant et à l'écoute.En espérant vous accueillir de nouveau très bientôt au sein de notre hôtel.Meilleures salutations,MathildeGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
Just perfect !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par Lucy Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for your wonderful rating and review. We are so happy that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards
par un voyageur
Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2023 par Pan Pacific Whistler, Gestion de l’hôtel
Dear Dominic, Thank you for your review. I am pleased to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Kind regards,PhoebeGuest Services