Note fondée sur 902 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
The air conditionning was not working so we opened the Windows and it was very noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Emily - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniele,Thank you for the rating of your recent stay and sorry to hear there was some discomfort with the AC. We hope to welcome you back again soon.Kind regards,EmilyGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Close to the Gondolas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Jacob, Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking a moment to leave us a review.We are glad you enjoyed your stay, and look forward to hosting you again.
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Très bien situé, personnel très accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Emily - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you for the wonderful rating of your recent stay. We hope to welcome you back again soon!Kind regards,EmilyGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Emily - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine,Thank you for the great rating of your recent stay! we hope to welcome you back again soon.Kind regards,EmilyGuest Services Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Emily - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Christine,
Thank you for the great rating of your recent stay with us.
We hope to welcome you back again soon!
Kind regards,
Emily
Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
Bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2022 par Emily - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,
Thank you for taking the time to share a great rating of your recent stay with us!
Kind regards,
Emily
Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 août 2021 sur Expedia
Hôtel très bien situé, au pied de la pente mais les chambres sont dûes pour des rénovations (divan très vieux, cuisine désuète tout le bas des murs et des ascenseurs sont abîmés et sales en plus notre chambre avait beaucoup de bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2021 par Emily - Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Marc,
Thank you for taking the time to share feedback of your recent stay with us and I'm so sorry to see that you found the suite needed updating. We will certainly address this with our maintenance and housekeeping teams accordingly.
We hope you had a wonderful time in Whistler itself and that we can welcome you back again soon.
Kind regards,
Emily
Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2021 sur Expedia
Proximité des activités et centre du village.
Ce qui m'a le plus déçu, la chambre...!! Désuète...tapis usées...porte qui ferme mal...divant et fauteuils usées.... lave vaiselle mal en point...chaleur excessif dans la chambre et aucune unité supplémentaire disponible...
Très déçu...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2021 par Emily- Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback and I'm so sorry for the disappointment caused by the room itself. We will certainly take this feedback onboard so we can improve accordingly, Should you wish to discuss further please don't hesitate to reach out directly.
Kind regards,
Emily
Guest Services Manager
par un voyageur
Publié le 29 mars 2021 sur Expedia
Professionnalisme et attention du personnel
Propreté des lieux et proximité de tous les services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Emily- Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for such a wonderful review of your recent stay with us! I'm so glad you had a great time and we look forward to welcoming you back again next time!
Kind regards,
Emily
Guest Services Manager