Note fondée sur 953 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Le divans lit est tout briser donc pas confortable du tout et avait seulement 1 oreillers pour deux personnes!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Très bien
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Hôtel super ! Accueil à la réception excellent et les 2 filles prêtes à aider les clients
Bravo pour le service exceptionnel !
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Great staff, I had loud people over me and they solved my problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Gajen Nadesan , Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
We apreciated the size of the room, more space that we needed and it felt cozy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Gajen , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, Thank you for providing feedback on your recent experience at Residence Inn Whitby. We take pride inproviding a clean and comfortable space for all of our guests. Our team appreciates that you noticed. We look forward to seeing you again soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Gajen , Gestion de l’hôtel
Dear Corine, Thank you for choosing to stay at the Residence Inn Whitby and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent similar events occurring in the future. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. Sincerely,
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Large hotel room, clean and easy access
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Gajen Nadesan , Gestion de l’hôtel
Dear Mireille, Thank you for taking a moment to share your experience at Residence Inn Whitby . We are so pleased to hear you found our accommodation facilities and guest experience to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely,
par un voyageur
Publié le 30 août 2023 sur Expedia
Really great. Will be going back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Gajen Nadesan, Gestion de l’hôtel
Dear Gabrielle, Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Residence Inn Whitby iscommitted to providing high-quality guest experience , and we’re thrilled to hear that we made a goodimpression on you. We hope you’ll visit us again soon.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Gajen Nadesan, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you so much for your positive feedback! We appreciate your kind words and are so glad that you had a great experience with us. We strive to provide the best customer service, and we’re glad to hear that we succeeded. Thanks again!”Best Regards,