Note fondée sur 440 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robyn,We thank you for your 5-star review, and for taking out the time to rate us. We hope to see you again, travel safe!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tera,We are unsure of any issues during your August visit, please feel free to share with us on how we can make your stay a 5. Travel safely!
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,We thank you for your 5-star rating, we hope to see you again. Travel safely!
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sharon,We thank you for your 10-star rating. We hope to see you again, travel safe!
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy,We thank you for your recent stay and for taking out the time to review your stay. We hope to see you again, travel safe!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brenda,We thank you for your recent stay and 5-star review. We hope to see you again, travel safe!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,We thank you for your recent stay. Were sorry we couldn't make your stay a 10. Please let us know where we can improve. Travel safe!
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
I paid for the room through Expedia for last night and all previous nights.. I have stayed many nights in the last 2 to 3 weeks at the same Holiday Inn Express, booking through Expedia.
Last night they changed me the regular $25 for an incidental hold on my personal card, plus 2 separate $100 fees. They told me when I called that that charged me the extra fees for incidentals because I lived within 50 miles of the hotel.
I moved more than 50 miles from the area before June 30, 2024 and have only stayed at the hotel since the move.. And have never been charged more than a $25 hold fee for incidentals.
And have yet, to be reimbursed for any incidentals.
I’m booking tonight and all future trips at a different local hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Shelley,Hotel policy "Do not rent to locals within 30 miles radius or subject to Higher incidental hold. (Posted on our website.)" We apologize for your inconvenience of our company policy. Front desk has to go by what's on the driver license.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Edie,We thank you for your recent stay, and your 10-star rating. We hope to see you again, travel safe!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denver,We thank you for your recent stay with us and 10 star rating. We hope to see you again, travel safe!