Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
Petit resto qui touche l’hôtel et salle de jeux super
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2018 sur Hotels
Nice hotel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
There were rats in the complimentary breakfast and we had black mold all in our tub and the staff was very disrespectful even refused to provide towels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Recommended hotel 👍 good facilities

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
All good, except will be better if the swimming pool use hot or warm water..
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Tv and toilet didn’t work in first room. Moved to another room, that tv only got three stations. When asked for a rollaway mattress for the third person in our room the two front desk staff debated how that would happen and one of them said they have never set one up? Really? You can’t figure out a mattress? It was also never moved to our new room. Didn’t have enough towels and I couldn’t consistently get more. At one point I was told there wouldn’t be more until Monday, at which point none were delivered. How do you run out of towels? Staff seemed frustrated and unhappy in general.