Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
It was supposed to be a non smoking room, but smelled of smoke. The toilet continually leaked all over the floor. There were no glasses or cups even though there was a coffee maker. There was a dirty towel on the rack when we entered the room.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
It was disgusting dirty smelly was there couple minutes and left I could not go back in there went to a different hotel
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Place slaps it's exactly the correct amount of dated motel for the person that prefers the quiet and more relaxed vibe of a old motel. It is what it is and you know what it is it fills its role perfectly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Nice bar attached to the place
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par The Ritz Cafe & Motor Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at The Ritz! Hope to have you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
super comfy beds lots to choose from for tv i didnt like that my window didnt lock an tub was kinda small
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par The Ritz Cafe & Motor Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.We try our best to cater to the needs of our guests and attend to any of your concerns.We hope to have you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par The Ritz Cafe & Motor Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We try our best to cater to the needs of our guests and attend to any of your concerns.We hope to have you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Expedia
Free breakfast was appreciated!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par The Ritz Cafe & Motor Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.We try our best to cater to the needs of our guests and attend to any of your concerns.We hope to have you again!