Note fondée sur 531 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2023 sur Expedia
Great location. The beds were comfortable and the rooms clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Jasnoor Kaur Superintendent of Services, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel's location and found our beds comfortable and rooms clean. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2022 sur Expedia
Rapport qualité/ prix très mauvais. Accueil très désagréable. Très bruyant. Air conditionné mobile avec tuyau sortant par la fenêtre remplacée par une plaque plastique: affreux et inacceptable pour une chambre à 260 $ !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2022 par Jasnoor Kaur Superintendent Of Services, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick Swinnen, Thank you for sharing your honest feedback of your stay at our property. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we fell short. We apologize for the experience you had. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown fond of. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact our staff members directly.
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 20 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2021 par Danielle Pfeifer - General Manager, Gestion de l’hôtel
Richard, thank you for choosing to stay with the Best Western Gold Rush Inn. I hope you enjoyed your time with us as much as we enjoyed having you. We would love to welcome you back in the near future!
3 sur 5
par François

Vacances Whithehorse

Publié le 25 janv. 2017 sur Hotels
Bon hôtel et le resto bar est très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire sur le Best Western Gold Rush Inn. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.
5 sur 5
par Christiane de Bordeaux

séjour décalé

Publié le 4 août 2016 sur Hotels
chambre trés confortable dans endroit décalé.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

o k

Publié le 4 août 2016 sur Expedia
Pour : bien
Contre : ok
Emplacement : ok
premiere journée personne nous a dit qu il fallais inserrer la carte pour l assenceur..... et on a été obliger de retourner en bas 4 fois car la carte ne fonctionne pas
4 sur 5
par Suzanne de Québec

Très bon hotel !

Publié le 3 août 2016 sur Hotels
Le seul bémol est le manque d'air climatisé contrairement à ce que la publicité laisse entendre. Le cafe du restaurant n'est pas bon. Sinon, un hotel bien situé avec un personnel accueillant. Un très bon rapport qualité-prix!
4 sur 5
par serge

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par PJ, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review and for giving us such high ratings across the board! We are delighted to hear that you had an exceptional experience during your stay with us.It is truly rewarding to know that everything met your expectations and that our team contributed to making your visit enjoyable. We look forward to welcoming you back in the future and continuing to exceed your expectations.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly.Thank you again for taking the time to complete the survey. Sincerely,Paulson JoseFront Office Supervisor Best Western Gold Rush Inn
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Always a great stay at the Gold Rush
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par PJ, Gestion de l’hôtel
Dear James, Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review and for giving us such high ratings across the board! We are delighted to hear that you had an exceptional experience during your stay with us.It is truly rewarding to know that everything met your expectations and that our team contributed to making your visit enjoyable. We look forward to welcoming you back in the future and continuing to exceed your expectations.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly.Thank you again for taking the time to complete the survey. Sincerely,Paulson JoseFront Office Supervisor Best Western Gold Rush Inn