Note fondée sur 462 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
older property but in pretty good shape I like staying there
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024
Staff is very nice and helpful.
par un voyageur de Denair
Publié le 18 sept. 2024
Great place for price- very clean and great staff!!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Convenient
par un voyageur de Brodhead
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Bed was fine.. room smelled musty. No plates in breakfast area.. juice machine was malfunctioning.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
it was fine for the price
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Thx
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Served its purpose; everything was consistent with the Star Rating and as expected. Good Wifi and plenty of free parking. Centeally located in Whitewater.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The entire room reeked of must and mold. They had a residential (not commercial) grade dehumidifier set up in the hallway so they must be aware of issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We use dehumidifier to maintain the aroma and humidity level inside the lobby for better presentation. We did inspect your room we did not find any mold or moisture smell. We did rent same room again to a different guest and no issues were reported. Day you check in it was rain weather so that's why you might have felt little misty. But we wanted to assure you that we do not have any moisture problems or mold in out outside the room. Thank you for staying with us.