Note fondée sur 116 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour paradisiaque
Publié le 16 août 2019 sur HotelsSéjour idyllique dans un paysage incroyable! Les chambres sont spacieuses et très bien équipées. Le personnel est attentif. Un seul regret... ne pas être restés plus longtemps!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2019 par Arpad Romandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review Aurelie. The fact you felt you could have stayed longer is incredible to hear! We look forward to seeing you again soon.
Kind regards,
Arpad Romandy
General Manager
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
CANT WAIT TO VISIT OTHER SITES
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Wotif
Great property but it needs modernisation and uplift.
Three restaurants only. Good quality.
No business centre
No entertainment to speak of except for same singer with sams repertoire.
Needs Newspapers and greater selection of books.
Cleaning of rooms and toilets needs improvement.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Setting is fabulous, outlook fantastic, food incredible. All restaurant venues quality of food was excellent.
Majority of staff were excellent, (Atama a standout).
Staff need senior management in all areas as some staff were standing around talking more than serving. (Especially at the main pool area). This is not the young kids fault but lack of investment by upper management to supply and enforce high hospitality standards
par un voyageur
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Amazing spot however the hotel did not meet our standard of a 5 star hotel. Bed was uncomfortable, air conditioning didn’t work one night, there was a tray of of cigarettes in the outdoor shower, upon arrival we had to wait 1.5 hours for our room with no access to our baggage.
All staff were 5 star and their service was amazing.
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Its more like a 3 star than a 5 star hotel. A lot of missing to be on a premium level - this starts with unregulary housekeeping, limited trained staff, high prices vs less performance, et cetera
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Nice resort with everything perfectly, will be back for sure.