Note fondée sur 311 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par véronique de Cormeilles en Parisis
Hotel d'étape
Publié le 22 juin 2015 sur HotelsHotel correct pour une nuit, petit déjeuner correct. Seul bémol, le Wifi fonctionnait très mal.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hey, Richard! Thanks for rating us positively. We do apologize for the hassle you faced. We have forwarded your feedback to our concerned team to ensure your next visit is more comfortable and relaxing. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hello Gina, Thank you for the positive rating. Looking forward to your continuous love and support. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hello Jim, Thank you so much for the positive rating. Have a wonderful day ahead. Regards, Eva
par un voyageur
Nice
Publié le 2 août 2024 sur HotelsFrindly staff, clean rooms my stay was very nice.
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hello Joshua, Pleased to know you had an awesome stay with us. This is something which always encourages us to serve you even better. Looking forward to hosting you soon. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
This is an oldie but a goodie. The room is big, bigger than you average hotel since it was built long ago. The. bed was comfortable, and the AC rocked and kept the big room nice and cold! Slept like a baby. Another thing I liked is that there was no carpet!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Lisa , Gestion de l’hôtel
Hello Stacy, Pleased to know you had an awesome stay with us. This is something which always encourages us to serve you even better. Looking forward to hosting you soon. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Staffing good and the only thing I didn't like was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Elvia! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Guest, We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Song! We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Joey
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Room was clean. Not a bad place to spend the night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hi, Cristina! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim