Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
The hotel has gone through a very nice remodel and it is really super nice, The value of my stay was excellent. I will be back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Adreanne Cryer, Gestion de l’hôtel
William we are glad to hear you enjoyed your stay at the New Spark by Hilton. We look forward to seeing you again at our property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
Friendly and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Alyssa,Thank you for the incredible rating and review. We are so glad we were able to provide you with such a wonderful experience. We always welcome our guest's ideas and suggestions. Hope to see you very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2022 sur Expedia
Good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Julian,Appreciate you for the review! It's good to know that our team's hospitality and hard work never go unnoticed. Wish you a pleasant stay in the future as well.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2022
5 sur 5
par un voyageur

Nicer part of town and very clean

Publié le 16 déc. 2022 sur Hotels
Clean and comfortable. I've stayed many places in Wichita. Always trying to find a good deal. First time I have stayed at this location and I will be staying again. Also in a great location. Nicer part of town (Formally a local) and close to grocery stores and restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2022 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2022 sur Expedia
Facilities were clean and comfortable. They were also lean and sparse - lighting in the room was limited; towels were very lightweight; room phone did not operate. But I would stay again if simply needing lodging overnight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2022 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Expedia
No breakfast or coffee pot in room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Stan,Thank you for staying with us. We value your business and appreciate you choosing us. We regret the inconvenience faced by you. As a policy, the property does not serve breakfast, which is also mentioned on our website. We never want our guests to have such a kind of experience. We hope to have a better stay next time.