Note fondée sur 90 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024
Friendly Staff Batman !!
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
X
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dennis,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Will come again
Publié le 24 sept. 2024 sur HotelsDesk clerk was pleasant and accomodating.
Room was clean. A few flys and 1 bug our cats had fun chasing at 4 am.but no problem. Plumbing from neighbors bathroom was very loud in our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lynne,We appreciate your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amy,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Domonique, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
It is dirty and none of the outlets worked and the tv didn’t work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eddie, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Natalie #Team6
par un voyageur
Maybe Not…
Publié le 25 août 2024 sur HotelsWe booked a non-smoking room. The room that we were assigned smelled heavily of stale smoke. We were met with “Some guests smoke in the room anyway”. The back of the bathroom door was disgusting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Christina, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. Kaur J. #team6