Note fondée sur 49 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Austin
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi James,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Ac did not work fridge was not cold. bugs on bed. Cigarette burns on blankets covering beds. The condition of the motel is poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Darlene, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joseph,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was horrible
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Showing up the cops in parking lot harassed many people. And large drug use. Dirty needles and other types of trash everywhere. Want a refund
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher,Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur de Wichita
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia