Note fondée sur 81 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Michel de Angers
Excellente étape sur la garden road
Publié le 23 févr. 2015 sur Hotels3 nuits ,acces facile,cadre agréable
Personnel avenant et surtout nous avons perçu une bonne complicité entre tous les membres de l' équipe
par BRIATTE DENIS de FRANCE
A RECOMMANDER
Publié le 25 mars 2014 sur HotelsTRES BON SEJOUR, PETIT BEMOL : MUSIQUE TROP FORTE EN TERRASSE LORS DU DINER, TRES BON ACCEUIL, PISCINE MAGNIFIQUE, CHAMBRE SPACIEUSE, CALME EXTERIEUR
par un voyageur
Publié le 28 mars 2019 sur Hotels
Just a little tricky getting to the rooms as the paving is uneven.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your review, we will take your comment and have a look to see what we can do about the pathway.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
Swimming pool was great exvellent room with lovely view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good day
On behalf of the team at Far Hills, we would like to thank you for your review!
We hope to see you back at the hotel in the future.
Kind regards
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jasmine
Thank you so much for leaving such a great review! We are glad you enjoyed your stay with us, and hope to welcome you back at the hotel in the future!
Kind regards
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
Reception poor...staff incompetent. .
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 5 janv. 2018 sur Expedia
Last minute choice but very nice hotel. Very secluded, had all the necessary amenities and very nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for taking the time to send us feedback about your recent stay with us, we are pleased to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon to The Far Hills Hotel.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2018 sur Hotels
par Joelene
Far hills is far from a great lodge. Outdated
Publié le 28 déc. 2017 sur HotelsThe hotel has so much potential yet it misses the mark. The main room door looks like someone tried to break in . The patio door didn't lock. Outdated decor. Very poor tv signal. Paint drippings on the bath and toilet. Carpets need a good clean. Not worth the spend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for taking the time to send us feedback about your recent stay with us. We are extremely disappointed to hear about the unacceptable experience you had and would like to assure you that his is not the level of service we strive to achieve. All feedback received is considered constructive and is instrumental in assisting us to improve our service levels where necessary. All your concerns will be addressed accordingly. Thanks again and we hope to see you back again in the near future.
par un voyageur
Vergaande glorie
Publié le 22 déc. 2017 sur ExpediaVoorheen een mooi hotel maar nu dringend veel onderhoud nodig. Personeel is heel vriendelijk maar niet echt bekwaam
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2018 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank-you for taking the time to send us feedback about your recent stay with us.
All feedback received is considered constructive and is instrumental in assisting us to improve our service levels where necessary.
We have shared your feedback with the relevant Department Managers and we assure you that we will do more training with our STAFF.