Note fondée sur 405 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Marcel, We at the LE VOYAGEUR - A RED COLLECTION HOTEL are thrilled to have earned your perfect scoring of 5/5 in regards to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
We were staying in a room with the little kitchen, everything was really nice but there where no cutlery or plates, that would be my only concern!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Oshane RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Marianne, Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments following your recent stay at the LE VOYAGEUR - A RED COLLECTION HOTEL. I do apologize for the issue mentioned. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Oshane Red Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Bien situé, rénové. Piscine bien entretenu. Salle de bain pourrait avoir été mieux nettoyée. Clave ment des porte la nuit était nuisible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Melissa RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Alain,Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour concernant votre expérience au Voyageur – un hôtel Red Collection. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience avec nous, notamment en ce qui concerne nos chambres bien rénovées et notre bon emplacement. Cependant, je suis attristé de constater que la propreté de la salle de bain et de la porte ne vous a pas plu. Merci pour la note de 4/5. Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau chez nous à Red Roof à l'avenir.Sincèrement,MelissaRed Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating, Samuel. The staff at the LE VOYAGEUR -- A RED COLLECTION HOTEL and I were so glad we earned your 4/5 score following your stay. We at Red Roof, aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Jonathan, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Le Voyageur – a Red Collection Hotel and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Sincerely,ToujanaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Melissa,I am pleased to have had you as our guest at our LE VOYAGEUR -- A RED COLLECTION HOTEL. Your 5/5 score is much appreciated, yet; we would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to assist us in discovering what we’re doing well and how we can improve our service, to make your stay that much better.Thanks again, we do hope you will choose to stay with us again at Red Roof, so we can have the opportunity to provide you with an even better experience.Sincerely,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Very well and nice service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Samuel, Thank you for telling us about your stay at the Le Voyageur - a Red Collection Hotel. I am glad you found our service to be nice. At Red Roof, we hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Rénové, pas de tapis très belle chambre et lit très confortable. Belle piscine et facile de stationner. L’emplacement est très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Melissa RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Karine,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au Voyageur – un hôtel Red Collection. Je suis heureux de voir que vous avez trouvé nos chambres très belles et nos lits confortables. Merci pour votre note de 5/5. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Chez Red Roof, nous sommes impatients de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,MelissaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Helene,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the LE VOYAGEUR -- A RED COLLECTION HOTEL and I appreciate your 3/5 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests, so in the future please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, We at the LE VOYAGEUR -- A RED COLLECTION HOTEL are thrilled to have earned your perfect scoring of 5/5 in regards to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist