Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Nice place, excellent service, clean room
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Very old instalation do not deserved a exellent note
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Personnel très très bon et serviables
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
room very clean and real comfortable bed, and the personnel always nice. it was our first time at the comfort inn , will be back for sure. thank you for the nice stay,
5 sur 5
par un voyageur de St-Apollinaire

Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Peu de restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Rosalind Norman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2022 sur Expedia
personnel accueillant et endroit très propre Lit très confortable. Belle douche neuve . Endroit tranquille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2022 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Rosalind Norman
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2022 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Rosalind Norman
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
les déjeuners passable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Rosalind Norman
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. Your satisfaction is important to us and we hope you'll stay with us again in the future. -Rosalind
5 sur 5
par un voyageur

Perfect for an overnight

Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2022 par Roz, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We take the feedback we get and use it to ensure our guests have a great experience while staying with us. Your satisfaction is important to us and we hope you'll stay with us again in the future. -Rosalind Norman