Note fondée sur 601 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Ok pour une nuit
Publié le 20 janv. 2024 sur HotelsDommage qu'il n'y ait pas un minimum de petit déjeuner, juste du café.
Porte de la chambre difficile à ouvrir.
Conforme à un Motel 6, ok pour juste une nuit.
Centre-ville de Willcox plus mignon que la zone des hôtels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear MICKAEL,Thanks for your comments. I’m pleased that you had a generally good experience with us, but I’m very concerned that we didn’t live up to your standards or expectations. We take great pride in our hotel, and I hope that shows. We’re also always working to get better. I hope you will give us another chance and see that we’re doing what we can to improve and enhance the guest experience.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 26 mai 2023 sur Hotels
Très bien pour une escale d’un soir !
Seul bémol serait le tapis dans notre chambre qui était pas mal usé .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rejean,Thank you for taking these precious moments to write about your wonderful experience with us. We are humbled to serve you and our valued guests with utmost care as always. We shall definitely work on your observations. We hope to see you again. Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Pourrait mieux faire.
Publié le 9 déc. 2019 sur HotelsHotel en rénovation lors de notre séjour et piscine fermée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2019 par ts, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. The pool was closed for the season. It is closed from November to May 1st.
par un voyageur
Valeur sûre
Publié le 3 oct. 2019 sur HotelsHôtel très près de I10 , facile d’accès.Choix restaurant alentours.60 km du parc Chiricahua.
Petit déjeuner très copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par s, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay and we hope that you will choose us again if you are ever back this way.
Shayne Boyce
Assistant General Manager
par un voyageur
Excellent.
Publié le 10 juill. 2019 sur HotelsWonderful service in every respect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2019 par s, Gestion de l’hôtel
Thank you for those kind words! We hope to see you again!
Shayne Boyce
Assistant General Mnager
par un voyageur
Basique mais correct. Attention aux moustiques !
Publié le 3 oct. 2018 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par Shayne, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, hope to see you again!
Shayne Boyce
Assistant General Manager
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay overall. Your insights are important to us as we strive for excellence. We hope to welcome you back soon for an even better experience!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Mandy, Gestion de l’hôtel
I'm so very sorry to hear that you did not enjoy your time with us Jennifer. My crew and I are working hard to improve the rooms, any feedback would be greatly appreciated. We hope you give us another chance.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The bed didn't suit me,but that is pretty much expected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're sorry to hear the bed wasn't to your liking. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Excelent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alfredo,Thanks for your valuable feedback. I’m so pleased you had a completely positive experience with us and enjoyed our services. We focus on providing a great guest experience, and I hope you will soon be able to stay with us again. Nothing means more to us than completely satisfying our guests. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.