Note fondée sur 40 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
No hot water for shower Otherwise, staff was nice, room confortable et clean. A nice place to stay Good quality-price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2022 par Alice Moreno, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your review Pascal. You were such awesome guests!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thank you Jarmary so much.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Staff and Service excellent. Very confortable room. Central location. I recommend it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thank you Inma have blessing day regards Magdy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
I enjoyed the very warm welcome and service. Very nice. Thanks a lot and till the next visit. greetings to Ilona.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Excellent location and staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thanbk you so much Blessing Magdy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Was niet geweldig,douchen was een ramp. Geen druk of te warm of te koud. Wasbak in de badkamer leek meer op fonteinje van een wc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Not truth at all Harry, next time find other place please. Thanks Magdy (owner)
2 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
The room we were given had ants! Don’t worry, the lovely clerk told us, they don’t bite. The room’s door was encrusted with some manner of godawful crud whose composition we couldn’t make out. The floor mat in the bathroom was coming apart. There was a hole in the wall of the bathroom near the outlet. I was told to leave our key in the mailbox if we left early, so I did, but that didn’t stop someone who worked at the facility from calling me that afternoon to ask, in rather charged tones, where the key was. I was supposed to stay here again but cancelled—it’s just not worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Dear my valued guest.I am sorry to hearing that the reason of this because i was in vakantion and looks like the empolyees relly did not did the job as it must be..... i am Magdy Shaker the owner. You saw my car parking and covering case i was a way for 3 weeks comes back and every thing not good enough. again sorry wish you the best Regards Magdy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Magdy Shaker, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Blessing