Note fondée sur 961 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2018 sur Hotels
Rien à dire de négatif, super hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par Marci, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review, and with the high rating! We are very glad you enjoyed your entire stay from check in to check out. Enjoy your travels!
par Marc de Regina
Très bon hotel à recommander
Publié le 20 août 2015 sur HotelsUn très bon hotel avec un petit-déjeuner très complet, bon et varié. Chambre spacieuse et confortable. Salle de bain moderne et spacieuse. Un hôtel de bonne classe que nous recommandons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2016 par Anita, Gestion de l’hôtel
Je vous remercie beaucoup pour la grande revue. Nous espérons que vous allez rester avec nous à l'avenir. Nous vous remercions de votre recommandation à d'autres voyageurs.
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you, Nicole, for taking the time in sending us the review. We are glad to hear that you had a pleasant stay at our hotel. Hope to welcome you back again. :)
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your perfect 10/10 rating! We are thrilled to hear that you had such a positive experience at our hotel. We look forward to welcoming you back on your next visit! :D
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff were very friendly and efficient. The room was very clean. Hotel needs a little updating but overall it was a pleasant experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sherrie, for taking the time in sending us the review. We are glad to hear that you found our staff friendly and efficient, and that you enjoyed the cleanliness of your room. We appreciate your suggestion about updates and wanted to let you know that we are currently bringing in new furniture to enhance the experience for our guests. We hope to welcome you back soon again. :D
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The toilet seat in 318 needs to be replaced it worn out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you, Francine, for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the condition of the toilet seat in Room 318. We want to assure you that we take these matters seriously, and we will be replacing it immediately. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience. :)
par un voyageur de Corvallis
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Good location and great Indian foid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you, Marie for taking the time in sending us the review. We are glad that you liked the location of our hotel and Tandoori Bistro's food. We hope to welcome you again soon. :D
par un voyageur de Grande Prairie
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you, William, for taking the time in sending us the review. We are sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations. Could you please share more details about what specifically did not meet your satisfaction?Please feel free to call us at 250-392-3321 or email us at reservations@ramadawilliamslake.ca to discuss your concerns further.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Jas, Gestion de l’hôtel
Thank you, Mustapha, for taking the time in sending us the review. We are glad to hear that you enjoyed the stay at our hotel. :)