Note fondée sur 954 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel bien placé et propre
Publié le 25 sept. 2016 sur HotelsArrêt d'un soir. Chambre propre. Petit déjeuner inclus excellent et chaud. Hotel facilement accessible.
par un voyageur
Je recommande un arrêt à cet hôtel accessible.
Publié le 25 sept. 2016 sur HotelsArrêt pour une seule soirée (stop by). Emplacement bien correct. Chambre propre. Bon rapport Qualité /prix. Petit déjeuner inclus bien et chaud.
par Elodie
Publié le 5 août 2016 sur Hotels
par un voyageur de Charleston
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
It was perfectly ok—nothing special
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Place needs work...
Publié le 20 oct. 2024 sur HotelsFirst room, shower head shot off when turned water on and sprayed water everything. Second room, toothpaste caps in sink drain, window view into hallway, mismatched poor condition furniture, loud fridge, broken privacy lock bar, closed workout room, key card stopped working and had to be reinitiated.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Good all around
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Towels and sheets were stained. Hair in shower and around bathroom. Hard floors had a visible layer of grease in which you could see many footprints. Carpets were filthy. Wasn't comfortable taking off my shoes or anything. Took a shower, no hot water. This is not even legal. The place should be shut down.
par un voyageur
Servicable ...3 stars
Publié le 29 sept. 2024 sur HotelsThis is a very basic hotel. Bed was ok comfort. Towels, etc are basic. If you're in Williamsburg for William and Mary its a great location.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels