Note fondée sur 682 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Mal propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Denis, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. Should you have any concerns, please don't hesitate to reach out to our management team. Your comments will help us improve our services for future guests.
par un voyageur
Publié le 16 mai 2022 sur Expedia
la chambre était vraiment très sale. Incluant la salle de bain et douche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments. We appreciate your feedback - it is very important to us. I can assure you that every room is cleaned thoroughly after each guest checks-out. Our staff work very hard to ensure that our rooms are clean and presentable for each guest.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
Malgré que mon sejour avait payé en avance via Expedia on m'a charge mon sejour. A ma demande on m'a remboursé mais compte tenu du taux de change entre la charge par erreur et le remboursement je me retrouve a payer 9,20$ pour une erreur commisse par l'établissemet et Expedia.
par un voyageur
déçue
Publié le 21 déc. 2014 sur Hotelsodeur de cigarette partout dans l'hotel même dans le corridor qui nous amenait à nos chambres qui étaient toutes bien identifiées non fumeur. Changés de chambre 3 fois. Porte de la chambre qui ne barrait pas. Toilette sale et cernée. Téléphone sale et collant de vieux café ou autre pas nettoyé. On a dû dormir avec une débarbouillette sur le nez tellement ça sentait la cigarette dans notre chambre. Déjeuner très ordinaire; manque de pain.
par sunshine de canada
lits confortables
Publié le 30 sept. 2014 sur Hotelspour un hotel avec des chambres non fumeur ca sentait la boucane partout dans les corridors; pitoyable. Le déjeuner était pauvre pauvre pauvre. L'accueil était mauvais. On a du chercher des serviettes pour notre séjour. Par contre, les lits étaient très confortables.
par Pierre de St-Jean sur richelieu
Lits confortables »,
Publié le 23 oct. 2013 sur HotelsChambre et salle de toilette propre Porte de douche corrodé dans le bas donne pas une bonne impression. Déjeuné très ordinaire nous avons été déjeuné ailleur.
par Jean luc
Publié le 9 oct. 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024
Unfortunately this was a very poor experience, although the man checked us in was very polite. There was a strong "cooking" odor, even before entering the building. It was very strong in the lobby...not necessarily a bad smell, but very, very strong. The carpets on the first floor were in dire need of cleaning (beyond just needing a good vacuuming). In the first room we were given (double beds), the bedspread of one bed had holes in it, the sheets were stained, and there was hair in the bed. People in the room above our heads were walking heavily (this was after 10pm). We were given a different room on the third floor. There, the key wouldn't work. After we tried multiple times, the clerk came up to try...only to discover that the room was occupied. We chose NOT to stay. The clerk was very apologetic and refunded our stay with no difficulty. But after a long drive, long day and knowing the next day would also be long, all we wanted was a good night's sleep...not to have to continue to drive/look for a place (or possibly have to sleep in the truck)!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kelli, Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your comments will be passed on to the relevant departments for review. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
filthy. Read all the other reviews. I did not read them before we got there. My Bad. Even though we paid through Expedia I left and when to a Holiday Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert A, We regret to hear that your experience did not meet expectations. We value all feedback as it helps us improve our services for future guests. Your concerns will be shared with the relevant teams for review. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
No air conditioning, no TV, no incidentals, no clean towels. Total dump, disgusting, shower and toilet use with extreme caution (I went without using shower and used bathroom facilities at adjacent truck stop). Loved the permeating aroma of nicotine in a non smoking room, so nauseating, I lasted four hours before checking out. Nothing remotely good to mention about site, just a warning, stay away from this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello gilmer, We value your feedback and regret to hear about your experience. Your comments will be shared with the team for their attention. Our aim is for all guests to have a comfortable stay, and we appreciate your insights for areas of improvement. We hope future stays meet your expectations.