Note fondée sur 88 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
To make a long story short kept getting locked out of room because card kept demagnetizing and it was a long walk every time I had to go back to the desk to get it charged. Staff was untrained, unhappy seemed to me (I would be too if I worked there) really strange room arrangement not what was presented at booking. No snacks in the lobby area completely bare! Rooms were old out of date run down.We finally took a early checkout (at a fee) and went next door for the rest of our stay and that was a much, much better option for the same money! Do yourself a favor and do the same this property has clearly given up on providing a decent place to stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Once upon checking in we found our room completely dirty and the smell of smoke was overwhelming. We asked for a refund and stayed elsewhere.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
The service & friendliness of the employees was awesome. The hotel & room was clean but the room might need a bit updating w/ furnishings. I would definitely stay again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
I didnt like i had to take my dirty towels all the way to the front desk to get new ones and couldn't get the room serviced unleas we provided a 24 hour notice. Also they put me an a ADA room when i didnt need that.