Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
C’était un séjour convenable, hôtel à besoin de faire quelques rénovation c’est un peu vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Craig Ponsford, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager votre retour sur votre récent séjour. Nous apprécions vos commentaires honnêtes et apprécions votre contribution.Nous comprenons que le besoin de rénovation et l'âge de l'hôtel peuvent avoir eu un impact sur votre expérience. Nous nous efforçons continuellement d'améliorer nos installations et nos services, et vos commentaires seront pris en considération dans notre travail visant à améliorer l'expérience client.Nous espérons que vous envisagerez de séjourner à nouveau chez nous à l'avenir, car nous nous engageons à fournir des hébergements plus modernes et plus confortables à nos clients. Vos commentaires sont essentiels et nous visons à offrir une meilleure expérience lors de votre prochaine visite. Merci d'avoir choisi notre hôtel.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2022 par RN, Gestion de l’hôtel
Hi DavidThank you for taking the time to leave your rating following your stay. I'm gad that you enjoyed your visit to the Pinewood and we do hope to welcome you back again soonKind RegardsRob NicholsonGeneral Manager
par un voyageur
Poor service and very tiny rooms
Publié le 20 mai 2022 sur HotelsBedroom was smaller than the bathroom. I couldn't even put my small suitcase on the floor. Service was bad in the restaurant. They served me the dessert when I was still eating my burger and didn't bring the right one.... Breakfast starting at 7am and 5 minutes late for an airport hotel... Only location was fine with a nice park around the hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2022 par RN, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Michel
Thank you for taking the time to leave your feedback. Apologies that you did not enjoy your stay with us and for the mistake in the restaurant, it appears that in error the dessert in question was taken to the incorrect table and was actually destined for another customer. We hope to welcome you back to the Pinewood again
Kind Regards
Rob Nicholson
General Manager
par un voyageur
Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
Parfait impeccable propre, nombreuses serviettes. Grande chambre
par Jacques
Publié le 1 janv. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2017 sur Hotels
Very nice, very good breakfast.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Dilpreet, Gestion de l’hôtel
Hi jThank you for your valuable feedback, we look forward to welcoming you back.Regards Dilpreet SinghOperations Manager
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Just 5 mins drive from Manchester airport, this Best Western Plus offers a good alternative to the hotels within the airport grounds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Dilpreet, Gestion de l’hôtel
Hi Gabriele,Thank you for your valuable feedback.Regards Dilpreet Singh
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
The management strategy at this hotel is at best, questionable. Booked a room to rest after a day of travelling with a view to having an early start to collect visitors the following day for a full on day of travelling and meetings.
Checked in at around 6.30 to be informed that my room was directly above the function room where there was a wedding disco taking place & that no other rooms were available so there was no possibility to change. I was offered a free drink & an apology by very apologetic staff with the assurance that it would finish at midnight.
Looking at other reviews, it now seems that this is a common occurrence, this was also confirmed by the duty staff who were helpless to do anything. Completely unfair to staff who are made to deal with this and customers who have to pay.
If a good night sleep is important to you then I’d think stop & think before booking here, a complete waste of £150.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Dilpreet, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for your valuable feedback.RegardsDilpreet SinghOperations Manager