Note fondée sur 941 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Que du bonheur !!!!!

Publié le 1 sept. 2018 sur Hotels
Nous n'avons passé qu'une nuit mais nous avons été très bien accueillis .L hotel est très propre. Une navette nous a emmené a l'aéroport très tôt le matin et le chauffeur a eu la gentillesse de nous amener jusqu’à la porte de notre terminal.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024
I arrived at 2:15 just ahead of checkin. I was dismissed by the front desk, told to go sit and wait (don’t bother me was more the attitude). By 3:15pm I was advised I could now checkin. I asked about wifi…was told to just go online and purchase it. I did so, wifi did not work in room 109. I called the wifi provider, surprise, no answer and no return. I again attempted to email the wifi provider, no response. Three elevator (lift) was marked out of service but several times saw staff using it….I had to carry my bags up the stairs to 1st floor. Rm109 has an appalling view of a dirty roof where alll the smokers use the rooms to smoke in and throw butts outside….disgusting. Big mistake, staff were entirely indifferent to customer needs, only bar staff very pleasant. Would pay a few £$ more and go elsewhere.
3 sur 5
par un voyageur

Two night stay

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Stayed for 2 nights ,room ok with comfortable bed ,the only down side was i was on third floor and lift out of action and was still out of use through my stay ! Was a pain when my key card didnt work ! The room its self could do with a up grade ! But found it ok for my needs !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The reception staff are really welcoming.. I remember this hotel as the valley lodge many years ago it looks like it's undergoing a update and it just has a really nice vibe.. I'm having to stay 3 days till I complete my house and I'm a older lady alone here and I feel very safe and the extra bonus visiting a spa at a minimum cost
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels