Note fondée sur 228 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de St-Constant
Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
Lors de notre arrivée la porte d’entrée barrée et personne à l’office, on a téléphoné et c’est un répondeur….l’inscriPTION à l’entrée nous indique que c’est OPEN
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Amanda , Gestion de l’hôtel
We are sorry to learn that your recent experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience caused. Please know that we take all feedback seriously and we are committed to providing an excellent guest experience at all times. We will take appropriate action on the issues you stated in your review. At our property, we strive to maintain a neat, clean and quiet atmosphere and work to improve our services. Your feedback helps us to identify areas where we can focus our efforts and ensure that our guest are satisfied. Once again, we apologize for the issues you experienced during your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back to our establishment to provide the service that you have come to expect.
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Amanda , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. It was our pleasure having you stay with us and we appreciate your review. Your positive review encourages us to strive towards excellence and continuously improve our services. Your satisfaction is our top priority and we are thrilled that you had a memorable experience with us. Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 26 mars 2023 sur Expedia
par un voyageur
non recommable.
Publié le 8 janv. 2020 sur HotelsSeul chose positive le lit, la chambre de toilette manque d'amour siège de toillette effiloché (plastique) pas de plateau pour le café. La valeur de location devrait de 45$ max. App. 107 a évitée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Jean-Marc we are sorry your stay was less than perfect. We strive to give our guest a neat, clean and quiet place to stay. We will look into the matters you have mentioned. Thanks for your review.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Good
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Nice family people
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Don’t come here
Publié le 20 août 2024 sur HotelsHorrible never again. Was in the room one hour and left. No towels the outside was filthy, people were doing flares and ambulance came. This place should be torn down