Note fondée sur 352 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear JeremieThank you for your review, we are glad you found your stay pleasant. We hope to see you again. Best Wishes
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
C'est pas cher mais bon ce trouve coé à l'autoroute et surtout sale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy Thank you for your review, we take into consideration all feedback from guests to hep us improve our service. We hope to see you again. Best Wishes
5 sur 5
par un voyageur

Très agréable

Publié le 6 sept. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien avec un confort agréable. Petit moins bien il fesait très chaud dans la chambre qui n’est pas équipée de Climatisation ni de ventilateur, la douche fixer au mur pas très pratique .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2023 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear JulieThank you for your review, we are glad that you had a pleasant stay. We take into consideration all feedback from guests to improve our service. We hope to see you again. Best Wishes
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
dear Herve thank you for your review. We hope to see you again. Best Wishes Days Inn Team
4 sur 5
par un voyageur

Très bon accueil

Publié le 7 août 2018 sur Expedia
Bien que situé sur une aire d'autoroute, l'hôtel est propre et calme avec du personnel accueillant. Sa proximité de Winchester, le rend encore plus intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2018 par Celso Gabriel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your review. Best wishes, Celso Gabriel
3 sur 5
par un voyageur

So lala

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Nette und bemühte Servicekraft an der Rezeption. Zimmer insgesamt ziemlich abgerockt, aber sauber. Fenster lassen sich leider nicht öffnen. Wir waren an einem warmen Sommertag da und mussten leider bei recht hohen Temperaturen schlafen, weil sich das Zimmer nicht lüften ließ. Insgesamt ist es eher laut im Hotel, Gäste kommen noch spät an, und die ersten fahren wieder früh. Außerdem hört man viel Verkehr von draußen, LKWs, Motorräder. Wenn man einen empfindlichen Schlaf hat, kommt man nicht recht zur Ruhe. Wenn man damit klarkommt, ist es vom Preis-Leistungs-Verhältnis her okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear Oliver,Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay with us was not fully satisfactory. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Kindest regards,Days Inn Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kashif Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay. We hope to see you again. Best Wishes
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear JaedsonThank you for your review, we hope to see you again. Best Wishes
1 sur 5
par un voyageur

Awful hotel

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Good stuff first. The lady on reception was amazing and so helpful and polite. Nothing was too much for her. Had tea and coffee making facilities. Bad stuff. Windows filthy dirty you couldn't see out. Holes in curtains. Bugs in bed. Bathroom filthy. Bed left us aching all over next day. Serious investment needed in hotel. No one to raise with in the morning as no one on reception. Appreciate these are supposed to be cheap no frills but this was worse than expected and not acceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear Roger Thank you for your review, Firstly we are glad that you found the staff Friendly and helpful. Secondly we apologise that your stay was not up to standard and there was issues with your room. We take in account all feedback from guests to help us improve our service. We hope to see you again where we can improve your impression of us. Best Wishes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Days Inn Team, Gestion de l’hôtel
Dear NeilThank you for your review, we are glad that you found your stay pleasant. We hope to see you again. Best Wishes