Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Superbe emplacement à côté de la cathédrale

Publié le 9 sept. 2023 sur Hotels
Cet hôtel est très bien placé pour visiter la cathédrale de Winchester de même que la vieille ville. L’hôtel n’est pas neuf, mais les chambres sont grandes et confortables. De plus le quartier est calme bien que central. Seul bémol : l’hôtel n’est pas climatisé et il faisait plus de 25C lors de notre passage. Le ventilateur était bien utile.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
So glad you had an enjoyable time at Mercure Hotel Winchester Wessex! We very much appreciate the feedback and we hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Évitez si possible

Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
Un hôtel vétuste mais très bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2019 par eric, Gestion de l’hôtel
thank you
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 21 nov. 2019 sur Hotels
Very nice town. Hotel in the center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Eric, Gestion de l’hôtel
Thank your great review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Needs updating wasn’t impressed stayed in better 4* hotels well over priced for what you get.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
We are looking into your comments
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
What a horrible hotel dirty old carpets old bathroom unfriendly staff never ever in that hotel it’s not a mercur it’s only in franchise and they don’t put any effort in updating it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
I’m sorry you were disappointed by your experience staying with us at The Mercure Winchester Wessex Hotel. We are looking into your comments
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
3 min from everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
I’m so glad that you had an enjoyable time during your stay at The Mercure Hotel Winchester Wessex. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back to the property soon.
4 sur 5
par un voyageur

Winchester University Drop

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Mercure Wessex is an older boutique style hotel offering amenities such as restaurant and bar among others. While it is an older hotel/building the location of the Mercure is excellent! Right on the corner of Hight St with all of the great shopping and food options and steps away from the Winchester Bus station the hotel has an. incredibly convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks for the positive comments; I’m happy we were able to make your stay with us so enjoyable. I hope we can welcome you back to the Mercure Hotel Winchester Wessex again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Great staff.

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
The staff were attentive and helpful and made the visit an enjoyable experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
I’m so glad that you had an enjoyable time during your stay at The Mercure Hotel Winchester Wessex. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back to the property soon. .
3 sur 5
par un voyageur

Pleasant stay but needs investment

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
The hotel is well situated just off the high street, we managed to park on site, which was a bonus. The hotel was clean but fixtures and furnishings was very out dated and worn. The reception staff were nice and pleasant but we didn’t eat or drink in restaurant so cannot comment on that. The room was very spacious with lovely view of the cathedral but as mentioned before room needs a make over!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Eric-Enno Snel, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback