Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 13 nov. 2019 sur Hotels
Gigantesque ensemble désuet et défraîchi à l'atmosphère impersonnelle. L'ensemble est triste, à commencer par le bar et le restaurant, mornes et mal approvisionnés. Les installations sont vieillissantes, les pannes sont à redouter (le chauffage et les installations de la piscine en hiver par exemple!). Le service est robotisé, seule la personnalité de certains membre du personnel apporte une touche humaine. On y trouve un certain calme, au milieu d'une campagne sans relief.
4 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 31 mai 2018 sur Expedia
Bel hôtel dans la champagne anglaise, à une vingtaine de minutes de Winchester. Très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2018 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your star rating
5 sur 5
par Francois de VERSAILLES - FRANCE

Publié le 2 juin 2016 sur Hotels
Surpris par l'éloignement de Winchester à notre arrivée puis enchantés par le calme du lieu par rapport au traffic en ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2016 par Tom, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions de votre avis, je suis si heureux que vous étiez satisfaits de notre emplacement paisible et j'espère que vous avez apprécié la visite de Winchester. Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
The property wasnt as good as I'd expected.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear ArthurThank you for your review and I would love to hear more if you happy to do so.Kind regardsPaul - General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The property has a strange layout getting from the lobby to the room involves a couple of lifts and an external corridor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear PaulThank you for your review and comments. The hotel is built over 2 floors and has access via lifts and stairs to the second floor. We are spread out over a large area but there are benefits such as direct access to the wonderful grounds we have from most exits making it easy to access the large car parks or walks around the estate.Kind regardsPaul - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Huge impressing grounds but then a tiny pool and nothing behing the hotel so nowhere to really go for a walk. Rooms don't have AC so it was HOT (though they do provide a fan). On the plus side, the staff are amazing and try and help out even when things go wrong at dinner (over crowded one night and took forever the next)! Great location for Winchester and surrounding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear KuldipThank you for your review and feedback. Around 40% of our rooms have AC however we will look to increase this as we develop the hotel. I am sorry that there were delays at dinner while here and the team work very hard to deliver the service expected of us and I will be happy to pass on your kind comments to them.Kind regardsPaul - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
A great hotel to stay at
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear KulsumaThank you for your review and 5 out of 5 score. We look forward to your return. Kind regardsPaul - General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear HeleneThank you for your review and I would love to hear more about your stay if your happy to do so. Kind regardsPaul - General Manager
5 sur 5
par un voyageur

A very pleasant stay at Norton Park

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
It was our first stay at Norton Park Hotel. we were taking our puppy first time out of our home, initially we worried either he can cope up with new atmosphere and rooms. The hotel is dog friendly and Oscar had his own bed and they are charing 25 per day and stayed for 2 days. Dogs are not allowed in restaurant, however, you can have your breakfast in hallway first floor. Their new restaurant is opening soon, may be they will allow in, we had a lovely time. Norton Park is a beautiful location! Our room was spacious and clean, I love the Gym and well maintained. There are paths around the pond and Health Club & Spa. Great walks behind the hotel for river views and good to walk with your dogs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Paul Russell, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for your review and great to see we were the first place your brought your puppy. We do not allow dogs into the restaurant however as mentioned guests with dogs can dine just outside or in a section of the bar. I am pleased your enjoyed your time with us. Kind regardsPaul