Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
C'est un droit était parfait pour nous car nous sommes des gens qui se levant tôt et n'avons pas besoin de déjeuner c'était très propre et très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sylvie,Nous sommes ravis d'apprendre que notre hôtel a répondu à vos attentes en termes de propreté et de service accueillant. Votre satisfaction est notre priorité et nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.
4 sur 5
par un voyageur de Saint Charles Borromée

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Il y a tout ce qu’il faut aux alentours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Denis,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement vous a été pratique. Votre confort est notre priorité, nous espérons donc vous revoir bientôt pour profiter de notre hôtel dans son ensemble.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Philippe,Thank you for sharing this rating, and we apologies if there are any inconveniences you had encountered. We look forward to hosting you again.
3 sur 5
par un voyageur de LA PRAIRIE

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Many homeless walking on and around the property. No continental breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN WINCHESTER VA. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the encounter you had with people walking around the property and the lack of continental breakfast. In regards to breakfast, it is not an offered amenity at our location. However, we are located within close proximity to restaurants you are able to enjoy. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. We will take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely, Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Everyone here at the Red Roof Inn Winchester, VA was proud to see your 5/5 score. We are delighted that you appreciate the effort we make towards creating an enjoyable experience for all our guests. I am happy that you had a perfect experience with us. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your feedback.Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.Sincerely, Gabrielle RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Helene,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diane,We appreciate your rating of our hotel and the feedback you have shared pertaining to our hotel. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Francois,Thank you so much for the excellent rating! We are delighted to know that you had such a positive experience during your stay. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Francis,It is such a compliment to receive such a wonderful rating. Thank you for taking the time to share about your experience with us and we hope to see you again very soon.