Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It was perfect for a sleep on the road. The room is old, so it's not up to date, but everything is clean and functional. For the price, with the breakfast included, it was perfect for our need.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Matthieu,Thank you for your feedback! We’re pleased to hear that our hotel was a perfect stop for your road trip and that you found everything clean and functional. We understand that the room’s age might have impacted your perception, but we’re glad to know that it met your needs for a comfortable sleep on the road. We’re also happy that you appreciated the value of the room and the included breakfast. We strive to provide a good balance of quality and affordability, and it’s great to hear that this was reflected in your stay. Thank you for choosing Sleep Inn & Suites Winchester, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Richard,Thank you for taking the time to rate your stay at Sleep Inn & Suites Winchester. Your feedback is highly appreciated as we continuously strive to improve our service. We look forward to another opportunity to host you and provide an even better experience in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
L'accueil passable, chambre au 3e étage avec ascenseur qui ne fonctionne pas, chambre avec plusieurs marques d'usure, draps avec trous, bain jaunie et siège de toilette écaillé. Je suis insultée d'avoir payé 170$ pour une nuit à cet hôtel. L'eau de la piscine était très froide, le petit déjeuner peu de choix.
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Rénovations effectuées
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello lucie,We appreciate your feedback regarding the renovations. Guest satisfaction is a top priority for us, so we hope the updates enhanced your stay. Please feel free to reach out to our management team for any further assistance you may need.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Marco,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the majority of your stay; however, we would appreciate your feedback and suggestions for improvement for your next visit. Your feedback will assist us in identifying our strengths and weaknesses. Thank you again, and we hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Déjeuner vraiment très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre déjeuner ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi agréable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jacques,Thank you so much for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay at Sleep Inn & Suites Winchester. Providing outstanding service and accommodations is our goal, and we're delighted that we met your expectations. We appreciate your choice to stay with us and look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Joceline,Your feedback is highly appreciated as we continuously strive to improve our service. Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to another opportunity to host you and provide an even better experience in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Plutôt bien. Salle de bain à refaire mais propre. Déjeuner peut-être plus élaboré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie, Thank you for your feedback on your recent stay. We appreciate your comments on the cleanliness of the bathroom. While we strive for excellence, we understand that improvements can always be made. Regarding breakfast, we value your input and will take it into consideration for future enhancements. We hope to welcome you back in the future to provide an even better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Claude,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you had a good stay with us! Ensuring our guests' satisfaction is our top priority, and we are thrilled that we were able to meet your expectations. It is our pleasure to have you and we hope to see you again soon!